پیگیری ایران و اندونزی برای برقراری پرواز مستقیم

پیگیری ایران و اندونزی برای برقراری پرواز مستقیم

معاونان گردشگری ایران و اندونزی پس از تکمیل مفاد تفاهم نامه همکاری های گردشگری بین دو کشور تصمیم گرفتند برای راه اندازی پرواز مستقیم تهران – جاکارتا تلاش کنند.

به گزارش میجیک، علی اصغر شالبافیان – معاون گردشگری – در سفر تبلیغاتی هیئت ایرانگردی و جهانگردی به چند کشور جنوب شرق آسیا با “نیو مارتینی” – معاون گردشگری و اقتصاد خلاق اندونزی – با هدف دیدار و گفتگو کرد. توسعه روابط گردشگری بین دو کشور

در این دیدار معاونان گردشگری دو کشور با نهایی کردن محتوای تفاهم نامه همکاری گردشگری ایران و اندونزی، مسیر تفاهم نامه ای را که قرار است پس از رسیدن به همین نقطه به امضای وزرای گردشگری دو کشور برسد، تسهیل کردند. .

در این دیدار همچنین تورها و رویدادهای مشترک در دستور کار طرفین قرار گرفت و موضوع تلاش برای آغاز پرواز مستقیم تهران – جاکارتا به عنوان موضوعی جداگانه برای ارسال از طریق سفارت ایران در اندونزی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری، درخواست معاون گردشگری و اقتصاد خلاق اندونزی مبنی بر گسترش همکاری ها در زمینه تعامل صنایع دستی و ارتباطات موزه ای نیز مطرح شد که پیگیری می شود. همکاری ادارات ویژه ذیربط در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران.

پس از لغو روادید یک طرفه با ۲۸ کشور، هیئت گردشگری ایران با هدف انجام اقدامات تکمیلی از جمله برگزاری رویداد معرفی ظرفیت های گردشگری جمهوری اسلامی ایران به کشورهای جنوب شرق آسیا، ویتنام، مالزی و اندونزی سفر کرده است. نمایش جاده).

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا