مطالب میجیک

پیشنهاد تشکیل بازارچه مجازی مشترک زنان ایران و امارات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با نمایندگان اتحادیه عمومی زنان امارات دیدار کرد.

وی از تعریف هرگونه همکاری احتمالی بین دو کشور در زمینه آموزشی و تجاری استقبال کرد و با دریافت اطلاعاتی از فعالیت اتحادیه عمومی زنان امارات و همچنین آمار حضور زنان در مناصب سیاسی در این کشور، او پیشنهاد کرد. ایجاد یک بازار مجازی مشترک برای زنان از هر دو کشور و انتقال تجربه.

همچنین «محمد ابراهیم منصور» دانشیار دانشگاه و مشاور اتحادیه عمومی زنان و شورای عالی امور مادر و کودک امارات متحده عربی ضمن ابلاغ سلام بانوی اول این کشور، شیخ فاطمه بنت مبارک ابراز خرسندی کرد و از حضور معاون رئیس جمهور در ایران و استفاده از تجربیات ایران در زمینه توانمندسازی زنان تشکر کرد.

وی به سابقه عمیق روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی و با معرفی فعالیت های اتحادیه عمومی زنان به رهبری شیخ فاطمه خواستار گسترش همکاری ها و انتقال تجربیات و تبادل کارشناسان در حوزه زنان و خانواده شد.

موسسه خیریه جابر المزروعیرئیس اداره منابع انسانی اتحادیه عمومی زنان امارات همچنین در خصوص توانمندسازی زنان برای حفظ امنیت و آرامش توسط این اتحادیه و همکاری در این زمینه با پاکستان و عراق زیر نظر سازمان ملل صحبت کرد.

همچنین در پایان هر دو طرف بر حفظ ارزش‌های اسلامی در حوزه زنان و خانواده تاکید کردند و ابراز امیدواری کردند که روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف از جمله روابط اقتصادی توسعه و تداوم یابد.

دکمه بازگشت به بالا