مطالب میجیک

پیروزی نفت و سایپا در لیگ فوتسال زنان/ خداحافظی مشهد و حفاری با قهرمانی

پالایشگاه نفت آبادان و سایپا تهران در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان برابر رقبای خود به برتری دست یافتند.

به گزارش میجیک ، هفته چهارم مرحله فینال لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه 30 اردیبهشت ماه با برگزاری دو مسابقه که نفت آبادان و سایپا تهران مقابل حریفان خود به برتری رسیدند به پایان رسید.

پالایشگاه نفت آبادان اکنون دکل حفاری ملی اهواز است. دور اول این دیدار با پیروزی 5 بر صفر برابر نفت به پایان رسید. برای این تیم سهیلا ملامولی و نسا احدی هر کدام دو بار و فرشته خسروی یک بار گلزنی کردند.

نفت در نیمه دوم دوباره توسط پریا خلیلی به گل رسید و در آخرین لحظه دور حفاری ، فهمیه زارعی و سحر پاپی دو گل به ثمر رساندند (2 گل). در پایان نفت 6-3 پیروز شد.

سایپا همچنین میزبان تیم فوتبال خراسان رضوی در تهران است. شهناز یاری شاگرد در سایپا با برتری 2-0 به نیمه اول راه یافت. فاطمه تراهی و مهتاب بنایی گلزنان این تیم هستند.

تیم مشهد در نیمه دوم روی گل سایپا فشار آورد تا اینکه نسیمه غلامی یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند ، اما مهتاب بنایی چند دقیقه بعد گل سوم سایپا را به ثمر رساند و این دیدار با نتیجه 3 بر 0 برای تهران به سود خود به ثمر رسید.

مرحله نهایی لیگ به شرح زیر است:

کارخانه نفت آبادان ، 10 امتیاز ، 7 گل تفاضل

سایپا تهران ، 9 امتیاز ، 4 گل تفاضل

هیئت فوتبال خراسان رضوی ، 3 امتیاز ، تفاضل گل 3-

حفاری ملی اهواز ، 1 امتیاز ، تفاضل گل 8-

در هفته پنجم این مسابقات ، سایپا در دیداری حساس میزبان پالایشگاه نفت آبادان خواهد بود. هر دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت تنگاتنگی دارند و هر کدام با پیروزی در این دیدار در هفته پنجم ، گامی بلند به سوی قهرمانی برداشته اند. تیم فوتبال خراسان رضوی همچنین به مصاف تیم ملی حفاری اهواز می رود. در حالی که تنها دو هفته به پایان لیگ باقی مانده بود ، مشهد و حفاری شانسی برای قهرمانی نداشتند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود و در پایان مسابقات قهرمانی ، تیمی که بیشترین امتیاز را کسب می کند ، کسب می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا