مطالب میجیک

پیروزی سایپا و کامبک ملی حفاری در آغاز مرحله نهایی لیگ فوتسال زنان

در هفته اول مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان ، فقط تیم سایپا حریفان خود را شکست داد.

به گزارش میجیک ، هفته اول مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه شب جمعه برگزار شد و چهار تیم راه یافته در این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند.

در یکی از مسابقات ، تیم فوتبال خراسان رضوی میزبان سایپا تهران بود. نیمه اول این دیدار با تک گل شاهین افلاکی که سایپا را انتخاب کرد به پایان رسید ، سپس نسرین قمی گل دوم را برای هیئت تهران به ثمر رساند. تیم مشهدی فقط یک گل توسط مرضیه توفیقی نسب به ثمر رساند و یک بر دو شکست خورد.

در مسابقه دیگری در این هفته تیم ملی حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با گلهای فرشته خسروی و نیسا احدی با برتری 2 بر صفر نفت به پایان رسید اما در نیمه دوم حفاری نیمه دوم با گلزنی های سحر پاپی و فاطمه خلج ، بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. – 2 تساوی.

بنابراین با برگزاری این دیدار در هفته اول ، سایپا با سه امتیاز شماره یک ، پالایش نفت آبادان و ملی حفاری اهواز با یک امتیاز در رده های دوم و سوم و هیئت فوتبال خراسان رضوی بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

در هفته دوم این مسابقات ملی حفاری ، اهواز با تیم فوتبال خراسان رضوی رقابت می کند و پالایش نفت آبادان میزبان سایپا تهران است.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود و در پایان مسابقات قهرمانی ، تیمی که بیشترین امتیاز را کسب می کند ، کسب می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا