اقتصادی

پیام رسان‌های داخلی به یکدیگر متصل شدند

بررسی ها نشان می دهد که قابلیت اتصال در چهار پیام رسان داخلی پیاده سازی شده است.

به گزارش میجیک، تابع Interconkash در چهار پیام رسان داخلی، چهار پیام رسان Ya، Ita، iGap و Gap متصل هستند. این پیام رسان به روز رسانی جدیدی را منتشر کرد که شامل قابلیت اتصال به مرکز پیام رسانی است. کاربران هر یک از این پیام رسان ها این امکان را دارند که در سه پیام رسان دیگر برای مخاطبان پیام ارسال کنند.

برای استفاده از امکان اتصال، کافی است کاربر با دریافت پیام از طریق سه پیام رسان دیگر در قسمت حریم خصوصی و امنیت قسمت تنظیمات هر پیام رسان موافقت کند. بر اساس وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دو پیام رسان دیگر سروش پلاس و روبیکا در آینده به این مرکز اضافه خواهند شد.

ارتباط داخلی بین پیام رسان ها (Interconnection) یا MXP به این معنی است که امکان ارسال پیام از مبدا پیام رسان های ایرانی به سایر پلتفرم های محلی که مشابه هستند وجود دارد. در مورد نحوه عملکرد این سرویس گفته شده است که دو روش کلی برای پیاده سازی ارتباط داخلی بین پیام رسان ها یا mxp وجود دارد. یک روش خودکار که در آن سرور mxp به طور خودکار مطلوب ترین مقصدها را برای ارسال پیام انتخاب می کند

همچنین مهدی انجیدنی – مدیرعامل پیام رسان داخلی (GAP) از اتصال موفق پیام رسان دیگری در چند روز گذشته خبر داد و گفت: نسخه 9.15 GAP با اتصال به مرکز تبادل پیام برای ارتباط همگانی با تمامی کاربران. پیام رسان. نشان داده شده است. نسخه اندروید، نسخه وب و نسخه دسکتاپ چت پنجشنبه هفته گذشته و این هفته نسخه iOS چت و سایر پیام رسان ها برای کاربران آیفون با امکان ارتباط با ما منتشر می شود.

لازم به ذکر است چندی پیش عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان جدیدی را برای اتصال پیام رسان ها به یکدیگر اعلام کرد و گفت: ارتباط پیام رسان های داخلی تا پایان فروردین ماه برقرار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا