پیام تسلیت رئیس سازمان اداری و استخدامی درپی شهادت رئیس‌جمهور

استخدامی | پیام تسلیت

رئیس سازمان اداری و کارگری کشور در پیام شهادت دکتر آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.

به گزارش میجیک، میشم لطیفی – معاون رئیس جمهور – در پیامی اظهار کرد: آیت الله رئیسی الگوی نمونه مردمی و ولایتمدار بودن است.

متن کامل پیام رئیس سازمان اداری و کار به شرح زیر است:

“به نام خدا

در میان مؤمنان صالحانی هستند، ما از خدا می ترسیم، و من در میان آنان محبّت داوری هستم، و در میان آنان منتظرانند و ما به دنبال تغییر و تحول هستیم.

در میان مؤمنان کسانی هستند که به عهدی که با خدا بسته شده وفادارند. برخی توافق را به آخر می رسانند (و در راه شربت شهید می نوشند) و برخی دیگر صبر می کنند; و هرگز پیمان خود را تغییر ندادند.

قیام سید از مردمی که هیچ ندارند، تسلیت و تسلیت به خدمتگزاران ملت و پیروان حق تعالی که امید و همیشه در نشان کاولا رضایی می درخشند، در پیشگاه خداوند متعال اروحنا فداه و عاقل رهبر انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای، مردم شریف ایران، همسر بزرگوارشان و خانواده محترمشان

در این مکتب همیشه پر برکت است و قدم های عرفانی در شب میلاد اما برکت درس و فخر می دهد. او شهید خدمت صادقانه و خستگی ناپذیر و الگوی نمونه مرد بودن و ولایت مداری بود.

از خداوند متعال خواستارم که همیشه علو درجات سروران را در خدمت به شهدای ایران اسلامی عنایت فرماید و سلامتی و طول عمر برای خداوند متعال (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

میشم لطیفی

رئیس سازمان اداری و کار »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا