مطالب میجیک

پویش «حرف آورد»؛ فرصتی برای بیان دیدگاه‌ زنان در موضوع انتخابات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عاطفه سعیدی نژاد ، مدیر کل امور زنان سازمان تبلیغات اسلامی ، که در رسوایی “صحبت کردن” به موضوع “انتخاب” اشاره کرد ، گفت:. پویش می گوید ، برای دادن نظرات تخصصی به دیگران. متاسفانه ، امروز ، رسانه ها در جهان در حال جستجو هستند اند پیشرفت ایران در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و نظامی را به شکست و ناامیدی در جامعه تبدیل کند انتقال متاسفم

وی ادامه داد: بدون شک “انتخابات” یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی بود که در شکل گیری “نقش جامعه برای انتخاب سرنوشت خود” تأثیرگذار بود. در عین حال ، دشمن مطمئناً سعی دارد با به تصویر کشیدن واقعیت انقلاب مردم را گمراه کند به گونه ای که الگوهای ذهنی آنها را پایین نگه دارد.

سعیدی نژاد بابیان اینکه باید از ظرفیت بالای زنان در “رسوائی ها” استفاده شود ، تأکید کرد: این زنان می توانند با ایجاد گفتمان خود در مورد این رسوایی گره های زیادی باز کنند و امید را در جامعه زنان ایران تقویت کنند.

به گفته وی ، از قدرت خارق العاده زنان می توان برای ایجاد گفتمان و استقبال مردم از اعتقاد به ظرفیت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

سرانجام ، بابیان مدیر کل امور زنان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه “پویش هاروارد” دعوت زنان این کشور برای بیان دیدگاه های خود در مورد مسائل روز و بهره مندی از ظرفیت رسانه ای است ، گفت: “زنان می توانند در مورد همه مسائل روشنگری کنند “این کشور به ویژه در مورد” انتخابات “و در فضای مجازی مانند اینستاگرام ، تلگرام و ایتا آن را به عنوان “نوار پیمایشی” به اشتراک بگذارید تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنید.

دکمه بازگشت به بالا