مطالب میجیک

پوشش دهی مقره های برق برای جلوگیری از جذب آلودگی با یک محصول جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

منیره تقوایی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه آلودگی در مقره های برق منجر به قطع یا وصل می شود، گفت: بنابراین توانستیم در این زمینه محصولی تولید کنیم. شرکتی که برای اولین بار از جریان قطع جلوگیری می کند. شبکه برق را به دلیل آلودگی محیط زیست به حداقل برسانید.

وی افزود: در منطقه آلوده و مرطوب کشور (جنوب کشور) سالهاست که با مشکل قطعی برق در شبکه مواجه هستیم و شستشوی دوره ای یا استفاده از روکش های وارداتی یکی از راهکارهای مورد استفاده است. برای حل آن با این مشکل در بخش انتقال و توزیع فوق العاده است.

مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه استفاده از روکش های وارداتی و یا شستشوی دوره ای هزینه زیادی دارد، گفت: همچنین با شستشو شاهد قطعی برق بیشتری هستیم بنابراین در این شرکت از روکش هایی استفاده می کنیم که مشکلی نداشته باشد. .

تقوایی گفت: این لایه لایه ای رسانا است که برق را به زمین منتقل نمی کند ضمن اینکه خاصیت ضد آب و عایق بالایی دارد. همچنین از نظر قیمت 50-60 درصد ارزانتر از نمونه های خارجی است.

وی با تاکید بر اینکه این محصول بر اساس استانداردهای لازم تولید شده است، گفت: اکنون در مرحله تجاری سازی صنعتی این لایه هستیم. البته قرارداد اولیه استفاده از این لایه در مقره های برق منطقه ای را تکمیل کردیم و می خواهیم نیاز کشور را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: در این شرکت که بانوان زیادی در آن فعالیت می کنند در راستای توسعه خطوط تولید گام برمی داریم و تلاش می کنیم زمینه صادرات به کشورهای خاورمیانه، عراق، سوریه و پاکستان را ایجاد کنیم.

تقوایی خاطرنشان می کند: بر اساس آزمایش های انجام شده لازم است هر 10 سال یکبار عایق برق با این محصول پوشانده شود.

دکمه بازگشت به بالا