مطالب میجیک

پنجمین شکست متوالی هندبالیست‌های ایرانی در قهرمانی جهان

هندبالیست های ایران در دومین دیدار رقابت های قهرمانی بانوان جهان جام رئیس جمهور مقابل کنگو شکست خوردند.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار رقابت های جام رئیس جمهور قهرمانی جهان در دانمارک به مصاف کنگو رفت.

شاگردان اکبرآبادی در این دیدار با نتیجه 20 بر 32 مقابل کنگو شکست خوردند. این پنجمین شکست دختران ایرانی در مسابقات جهانی است.

تیم ملی ایران در مراحل اولیه این دوره از مسابقات در گروه F با لهستان، آلمان و ژاپن همگروه بود که با شکست این سه تیم در رده چهارم قرار گرفت و به مرحله جام ریاست جمهوری راه یافت.

فوتبالیست های ایران در جام ریاست جمهوری با شیلی، کنگو و قزاقستان همگروه بودند و تاکنون مقابل شیلی و کنگو شکست خورده اند.

دختران ایرانی در سومین دیدار این مرحله از ساعت 18 روز دوشنبه 29 آذرماه باید به مصاف رقیب آسیایی خود قزاقستان بروند.

نتایج تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی دانمارک:

ایران 15 – لهستان 35

ایران 22 – آلمان 45

ایران 10 – ژاپن 42

ایران 20 – شیلی 30

ایران 20 – کنگو 32

ایران – قزاقستان ساعت 18:00 است

تیم ملی ایران با کسب چهارمین عنوان قهرمانی آسیا به دومین دوره مسابقات جهانی راه یافت.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، ساناز رجبی، مائده اسحقی، فاطمه مریخ، ستاره رحمانیان، اسرا زندی، آرزو کیانی آرا، بهار ایزدگشب، عطیه شهسواری، زهرا فقیهی، ناسترن گذری فراهانی، فاطمه نوعلی 1 بازیکن هستند. که به این اردو دعوت کردند.

الهام سلوکی سرپرست، غلامعلی اکبرآبادی مشاور فنی، خدیجه قانع مربی و اکرم حبیبلو فیزیوتراپیست به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان.

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال بانوان جهان از 9 تا 26 آذرماه سال جاری به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار می شود و تیم ملی هندبال ایران در شهر هرنینگ دانمارک به مصاف حریفان خود می رود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا