برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

پنجره برای سوله

جهت سفارش انواع پنجره دوجداره سوله کارخانه شامل درب و پنجره های ریلی و گاراژی جهت بخش ورودی و انواع پنجره های دوجداره بغل سالن، لچکی و مثلثی با کارشناسان تارادیس تماس بگیرید. این مجموعه تولید کننده انواع پنجره های دوجداره آلومینیومی، یو پی وی سی ریلی و … می باشد. پنجره های سوله صنعتی که غالبا از نوع پنجره های دوجداره UPVC و آلومینیومی می باشند، مزایای بسیار زیادی دارند. از مهمترین مزایای آن نیز می توان به عایق بندی صوتی بسیار خوب و موثر آنها اشاره نمود. در نتیجه آلودگی های صوتی ناشی از ماشین آلات صنعتی به فضای بیرون، دفاتر کار و سایر بخش ها منتقل نخواهد شد.

ابعاد پنجره سوله | طرح پنجره سوله

مزایای پنجره های دوجداره سوله صنعتی

متداول ترین نوع پنجره سوله صنعتی از نوع پنجره های دوجداره UPVC می باشد که به دلیل عایق بندی بسیار قوی صوتی در محیط های کارخانه ها بسیار کاربردی می باشد. اصلی ترین مزیت آنها علاوه بر عایق بندی صوتی کامل، جلوگیری از ورود آلاینده های صنعتی نظیر گرد و غبار و خاک و … می باشد.

همچنین شیشه های دوجداره به کار رفته در پنجره های سوله ای، عایق بسیار خوبی در مقابل انتقال حرارت و هدر رفت انرژی نیز می باشند. امنیت این نوع پنجره ها بسیار بالا است و در مقابل ضربه و شکستگی بسیار مقاوم می باشند.

همچنین پنجره های دوجداره یو پی وی سی مورد استفاده در سوله های صنعتی، زنگ نمی زنند و دچار پوسیدگی نمی گردند.

نکات مهم در خصوص نصب پنجره های سوله ای

نصب غیر اصولی پنجره های دوجداره صنعتی و کارخانه ای مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت که موجب کاهش عمر مفید آنها و عدم کارایی مناسب می گردد.  یکی از مسائل مهمی که دغدغه های تولیدکنندگان و سوله داران محترم، بحث استفاده از یک پنجره عایق و ایزوله در کارخانه و سوله می باشد.

اهمیت استفاده از پنجره دو جداره استاندارد در سوله آنجا بیشتر معلوم می گردد که بدانیم با توجه با ساختار یک سوله، نزدیک به 50% از اتلاف انرژی در سوله ها از طریق پنجره ها انجام می پذیرد. چرا که دور تا دور یک سوله و حتی در بعضی موارد در سقف سوله دست دوم نیز از پنجره استفاده می گردد.

در این سالن ها در صورتی که پنجره دوجداره به صورت اصولی ساخته شود، بسیار در کاهش مصرف انرژی تاثیرگذار خواهد بود. البته باید به این نکته توجه داشت که معمولا با توجه به بالا بودن ارتفاع پنجره ها در سوله ها و عدم دسترسی کمتر به آنها، حتما قید ها در پنجره ها طوری رعایت شود که کمترین میزان خرابی یا فشار در مرور زمان را داشته باشد.

ضمن اینکه جهت دسترسی بهتر برای تمیز کردن شیشه های این پنجره ها بهتر است در فواصل منظم از استفاده گردد.

تولید کننده پنجره های دوجداره سوله کارخانه

شرکت آقای سوله (که خود تمامی پنجره های 14000 متر سوله خود را با رعایت همین نکات طراحی و اجرا نموده است) تجربه ساخت سوله و نصب پنجره چندین و چند سوله در سراسر کشور عزیزمان ایران را دارا می باشد.

تولید کنندگان محترم می توانند با خیال راحت نسبت به ایزولاسیون سوله های خو با تارادیس همکاری و خرید نمایند. تمامی پنجره های تولید شده توسط شرکت تارادیس دارای یک سال گارانتی تعویض (طبق شرایط بیمه نامه) و ده سال گارانتی طلایی می باشد.

تارادیس مفتخر است تا به عنوان یکی از صد برند برتر سال 1402 آمادگی خود جهت ، یو پی وی سی و … را اعلام نماید. شما کارفرمای محترم می توانید با کارشناسان تارادیس در خصوص و نصب پنجره های استاندارد مناسب سالن کار خود تماس گرفته و از مشاوره رایگان و تخصصی بهره مند شوید.

اما ممکن است بخواهید مزایای ارتقاء پنجره ها یا درهای ساختمان خود را به دوجداره یا سرمایه گذاری در پوشش پنجره ها یا سایر روش های درمانی برای کارآمدتر کردن آن ها در نظر بگیرید. انتخاب درست در این جا ممکن است ارزش ساختمان شما را افزایش دهد، هزینه قبوض آب و برق را کاهش دهد و سازه ساختمانب شما را دوستدار محیط زیست کند.

طراحی تنش مجاز (ASD) از قدیمی ترین روش های طراحی سازه فلزی است. در روش تنش مجاز مقدار بارگذاری کلی پس از محاسبات مقداری در نظر گرفته میشود و ادامه تحلیل به نوحی صورت میگیرد که تنش مجاز با عددی به نام ضریب اطمینان از تنش تسلیم ماده کمتر شود. بدیهی است که هر چه سازه حیاتی تر باشد باید ضریب اطمینان بالاتری برای آن در نظر گرفت.

انواع پنجره دوجداره سوله

همان طور که پیشرفت در فناوری و تولید با سرعتی سریع در حال پیشرفت است، گزینه های موجود برای سوله دارانی که به دنبال تعویض پنجره های دوجداره خود و بهبود سوله هستند نیز وجود دارد. محبوبیت فزاینده پی وی سی در دهه 1970 منجر به رنسانس شیشه های دوجداره، با قاب های جدید با صرفه جویی در مصرف انرژی و ضخیم تر، در خط مقدم خانه ها و ذهن مردم هنگامی که به دنبال ارتقاء جذابیت محدود خانه خود و صرفه جویی در مصرف انرژی هستند، شد این امر می تواند برای هر ساختمانی در نظر گرفته شود.

امروزه شیشه‌های دوجداره به‌عنوان یک گزینه ضروری به نظر می‌رسد و مردم می‌توانند از میان طیف بی‌شماری از سبک‌ها، رنگ‌ها، پرداخت‌ها و پیکربندی‌ها بهترین انتخاب را داشته باشند.

با نگاه کردن به انتخاب‌های بی‌شمار موجود در بازار امروز، به راحتی می‌توان غرق شد، بنابراین ما یک راهنما گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید در انتخاب سبک مناسب شیشه‌های دوجداره که مناسب شما و سوله تان است، مطمئن باشید.

پنجره دوجداره سوله ثابت

پنجره‌های دوجداره ثابت دقیقاً همین هستند یعنی ثابت بسته می‌ مانند. شما نمی توانید آن ها را باز کنید، آن ها صرفاً برای اجازه دادن نور و البته، مناظر به سوله هستند. از آن جایی که آن ها ثابت هستند، از تمام مزایای راندمان حرارتی پنجره های دوجداره بهره مند می شوید. آن ها همچنین دارای کیفیت عایق صوتی خوبی هستند، به این معنی که اگر در نزدیکی یک جاده شلوغ یا منبع دیگری یا سر و صدای معمولی هستید، این پنجره ها می توانند عالی عمل کنند.

پنجره دوجداره سوله دو حالته

پنجره های دوحالته به دلیل مزایای ایمنی یک انتخاب محبوب هستند. یک سیستم لولای دوتایی به پنجره اجازه می دهد تا به سمت داخل کج شود و یک دهانه کوچک را ارائه دهد که اجازه می دهد هوا وارد سوله شود در حالی که نه تنها خطر سقوط تصادفی را از بین می برد، بلکه از متجاوزان احتمالی نیز جلوگیری می کند. پنجره های دو حالته یو پی وی سی حداکثر عرض بازشو با گزینه تهویه کامل یا محدود را امکان پذیر می کند.

پنجره دوجداره سوله تک حالته

یکی از رایج ترین نوع پنجره دوجداره سوله پنجره تک حالته می باشد این پنجره به دلیل نحوه باز شدن یکی از بهترین نوع پنجره های دوجداره برای سوله می باشد. این پنجره ها بر روی یک محور افقی قرار گرفته و پنجره از یک طرف باز و بسته می شود. آن ها هنگام بسته شدن شامل یک درزگیر قفل هوا هستند که به شما این امکان را می دهد حداکثر بهره وری انرژی را از پنجره دوجداره داشته باشید.

پنجره دوجداره سوله سایبانی

پنجره دوجداره سایبانی یکی از سبک های سنتی پنجره دوجداره است. آن ها با داشتن یک لولا در امتداد لبه بالایی باز می شوند و به سمت بیرون باز می شوند. آن ها حداکثر تهویه را فراهم می کنند و شما می توانید از منظره های بدون مانع از منطقه اطراف لذت ببرید.حتما توجه داشته باشید که مناسب را پیدا کنید.

انواع پنجره دوجداره سوله بر اساس شکل

پنجرهای دوجداره به منظور احترام به سلیقه‌های مختلف و زیباتر شدن سازه‌ها در اشکال مختلف مستطیلی، کمانی، دایره‌ای، مثلثی، لچکی و … تولید می‌شوند. معمولا از مدل مثلثی و لچکی بیشتر در سوله‌ها استفاده می‌شود.

ضمن اینکه می توانید به صورت مستقیم با واحد فروش تارادیس ارتباط بگیرید و از میزان قیمت، نحوه و شرایط پرداخت ، زمان تحویل و … مطلع شوید. و در نهایت در تارادیس جزئیات تفاوت ها را می سازد.

پنجره قسمت مهمی از ساختمان است و نکاتی دارد که باید به آن توجه ویژه داشت. از این نکات انتخاب نوع پنجره و کیفیت آن است که در کارآیی مجموعه شما سهم به سزایی دارد. راندمان یک مجموعه با تغییر نور و هوا تغییر بسیاری می کند که قسمتی از آن برعهده پنجره سوله ، قسمت های اداری و بخش های مختلف است.

 

دکمه بازگشت به بالا