مطالب عمومی

پشتوانه علمی و تخصصی به نتیجه‌بخش بودن طرح‌ها کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری در جلسه شورای تعامل دانشگاه با بخش خصوصی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هیچ محدودیتی برای حمایت و کمک به بخش خصوصی استانی و با ده ها متخصص و وفادار ندارد. اعضای هیأت علمی، آزمایشگاه ها و کارگاه های فرماندار، ظرفیت عظیمی برای توسعه است بخش خصوصی و البته آنها کار را انجام خواهند داد و هر پروژه ای با حمایت علمی و تخصصی به موفقیت پروژه کمک خواهد کرد.

وی با تشریح رویکرد دانشگاه در گام دوم برای تعامل با صنعت و جامعه با برجسته ساختن توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از نظر منابع انسانی، فیزیکی و علمی، افزود: موضوع تقسیمات مختلف توسعه استانی وارد شده است که منجر به تعامل بین دانشگاه ها و بخش خصوصی با رشد و پویایی بخش های مختلف توسعه استانی شده است.


بیشتر بخوانید:

نقش مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در تدوین سند تحول 1420 شهرستان پیشوا


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: دیدگاه مسئولان اجرایی استان و به‌ویژه استاندار ایلام در خصوص حضور دانشگاه در عرصه پژوهش مثبت است و با حمایت مسئولان ارشد کشور منتظر آن هستیم. مشارکت استان و سایر دانشگاه های آزاد اسلامی در امور پژوهشی برای تحقق ظرفیت های عظیم استان در زمینه های مختلف. برگزاری بورد تعامل بخش خصوصی و دانشگاه فرصتی برای دریافت ایده ها و پیشنهادات کاربردی برای تعامل سازنده بین دانشگاه ها و بخش خصوصی است و ظرفیت عظیم این دانشگاه در خدمت تولید و صادرات استان خواهد بود.

فرآیندهای صنعت، واردات و صادرات نیازمند کار و تحقیق علمی است

رئیس اتاق بازرگانی ایلام همچنین گفت: صنعت استانی و فرآیند واردات و صادرات و به ویژه در حوزه تولید بیش از گذشته نیازمند کار علمی و پژوهشی است و ورود دانشگاه آزاد اسلامی به این مقوله منجر به . توسعه و شتاب بیشتر استان.

شعبان فروتن افزود: استان ایلام با برخورداری از منابع بکر الهی از جمله زمین بارورنفت و گاز فراوان و مرز بین المللی مهران ظرفیت عظیمی برای سرمایه گذاری، واردات و صادرات دارد و از دانشگاه آزاد اسلامی است و ظرفیت عظیم این دانشگاه در کنار ظرفیت استان به نفع مردم استان است. .

سازمان نظام های مهندسی ایلام بیشترین همکاری را با دانشگاه آزاد دارد

رئیس سازمان نظام مهندسی ایلام همچنین گفت: سازمان نظام مهندسی ایلام در حال حاضر بیشترین همکاری را با دانشگاه آزاد اسلام دارد و این همکاری با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

عبدالرضا ابوقدره گفت: به این ترتیب نظام مهندسی ایلام به طور کامل آماده شده است فعال کنید دفتر سیستم های فنی جمهوری اسلامی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در استان واسط عراق و نزدیک به استان ایلام واقع شده است.

رحمت الله محمدی پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز موضوعات مطرح شده در جلسه صنعت، تجارت، سرمایه گذاری و … را مهم برشمرد و توضیح داد: با جدیت و همکاری اعضای هیات علمی و کارکنان. ، می تواند نقش های دیگری ایجاد کند بنابراین مناطق مختلف.

به گزارش آنا، در این نشست عادل نوروزی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، مسعود شادمان و فرزاد فیض اللهی از کارشناسان واردات و صادرات نیز بر لزوم ایجاد نقشه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در مناطق مختلف استان تاکید کردند. .

یکی از اولین دستاوردهای این جلسه، تداوم تایید اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد ایلام در کمیسیون اتاق بازرگانی و عضویت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در ایلام بود.

آخرین پیام / 4121 /4062 /

دکمه بازگشت به بالا