پرچمدار ایران در المپیک: در جام‌های جهانی‌ شرکت نکنیم رقبا امتیازات المپیک را جمع می‌کنند

تپانچه ملی پوش گفت: در صورت عدم حضور در جام جهانی، تیراندازان کشورهای دیگر امتیاز المپیک را کسب خواهند کرد.

به گزارش میجیک، هانیه رستمیان درباره وضعیت تیم ملی تیراندازی گفت: الحمدلله اردوی منظمی داریم و شرایط خوب است. جام جهانی مصر را هم پیش رو داریم و آماده هستیم، اما تحویل نمی دهیم.

ملی پوش گفت: اکنون برای بازی بعدی آماده می شویم. اولین رویداد ما در اواسط آوریل در برزیل بود. مشخص نیست که به جام جهانی برزیل برویم یا نه، اما تمرینات لازم برای حضور در مسابقات را داریم. ما مسابقات مهم تری مانند بازی های آسیایی داریم و تمام تلاش خود را برای آن مسابقات خواهیم کرد.

رستمیان در خصوص تغییر کادر فنی تیم ملی تپانچه گفت: با تغییر رئیس فدراسیون، مربیان ما نیز در حال تغییر هستند. آقای نصراصفهانی به عنوان سرمربی و آقای صولت به عنوان مربی اضافه شدند. من قبلا با دو مربی کار کرده ام و امیدوارم با کمک آنها تمرینات خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی در مسابقات بگیریم.

پرچمدار ایران در المپیک 2020 توکیو در خصوص حضور در سه دوره جام جهانی باکو، برزیل و کره جنوبی گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند در این رقابت ها حضور داشته باشد. ما هم برای مسابقه آماده می شویم اما تا آخر بستگی به شرایط فدرال و ویزا و … دارد.

ملی پوشان تپانچه در خصوص حذف تیراندازان ایرانی از رنکینگ فدراسیون جهانی و تاثیر رتبه برای کسب سهمیه المپیک گفت: حضور ما در تمامی مسابقات مهم است زیرا حتی اگر مقامی کسب نکنیم تاثیرگذار است. در رده بندی.” اگر در جام جهانی شرکت نکنیم، تیراندازان کشورهای دیگر امتیاز می گیرند. پس باید در تمام مسابقات جام جهانی و حتی جایزه بزرگ شرکت کنیم. اخیراً نمرات مسابقات گرندپری نیز بر رنکینگ جهانی تأثیر گذاشته است.

رستمیان گفت: امتیاز این مسابقات بسیار حائز اهمیت است زیرا سهمیه المپیک بر اساس رنکینگ توزیع می شود. باید بتوانیم جایگاه خود را در رده بندی حفظ کنیم. از این پس امتیازات و رنکینگ مسابقات ما در توزیع سهمیه المپیک پاریس تاثیرگذار است.

او در مورد اردوی آموزشی گفت: «بیشتر اردوهای ما در هانوفر آلمان است. چون مشکل گلوله وجود داشت، مجبور شدیم در هانوفر کمپ بزنیم تا بتوانیم با گلوله های بیشتری تمرین کنیم و برای تمرین مقداری گلوله تهیه کنیم. ما معمولا بین مسابقات این کمپ را داریم و گلوله ها را آماده می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا