مطالب میجیک

پرونده «ویلموتس» را پیگیری می‌کنیم/عده‌ای برایم خط و نشان کشیدند! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از الزام فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه در شب افتتاحیه لیگ برتر خبر داد. حضور بانوان در ورزشگاه

وی افزود: نباید در مشهد تماشاگر داشته باشیم و از نظر زیرساختی شرایط مهیا نیست و اعلام شده است، اما از جامعه بانوان عذرخواهی می کنم که نمی توانیم در مشهد میزبان بانوان در ورزشگاه باشیم و هیچکس دیگری. خوشحالم از اتفاق امروز..

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هر زمان که نیاز داشته باشیم و بخواهیم با مجوز نهادهای مرتبط زیرساخت ها را آماده می کنیم و به بهترین شکل به ورزشگاه آزادی می آیند، تاکید کرد: دوستان من در فدراسیون فوتبال این است که بررسی کنید که فقط با شنیدن این خبر غیررسمی، جلسه ای ترتیب دادم و ابعاد کوچک را بررسی کردیم تا بهترین راه حل را در این زمینه پیدا کنیم.

سجادی درباره وضعیت پروندهویلموتسوی تصریح کرد: ما طبق قانون وظیفه نظارت داریم، هم بحث های پیش پرداختی که انجام شد و هم ضمانت هایی که گرفته شد و شرکت بعد از حادثه 25 میلیارد تومان برای دو میلیون یورو از فدراسیون پرداخت کرد. اما چون ضمانت پرداخت فدراسیون ساختمان بود الان 6 تا است.ساختمان به نام شرکت است.

وی با بیان اینکه در مورد ساختمان سه دانگ پرسپولیس نیز به دلیل نامگذاری آن به نام فدراسیون فوتبال همین اتفاق افتاد، اظهار داشت: به دلیل ضمانت پرداخت پول انجام شده و آخرین دستیار هم قبول کرد دو مورد صبر کند و 5 درصد دیر پرداخت کند ویلموتس همچنین

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: این واقعا درس عبرت برای قرارداد و چشم انداز آینده است. طبق قانون در حال پیگیری هستیم و بررسی های لازم در حال انجام است و نتیجه آن اعلام می شود.

سجادی با بیان اینکه نمی توانیم این موضوع را نادیده بگیریم، تاکید کرد: برخی به من گفتند که این موضوع را حل نکن. برخی از افرادی که در گذشته می شناسیم، چه ردپایی داشتند، خودشان مدیر بودند و عواقبی که گذاشتند و مدیر چه باشگاه هایی بودند که الان نامشان فاش نشده است.

وی افزود: برخی از آنها خط زدند و متن دادند و در فضای مجازی که وزیر وظیفه حاکمیتی خود را تشریح کرد، شوکه شدند.

سجادی با بیان اینکه هدف ما نام بردن از کسی نیست، افزود: برخی می گویند آقای سجادی از یک نامزد حمایت می کند، خیر. وزارت ورزش به خود اجازه حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را نمی دهد، اما کمک می کند تا انتخابات هرچه بهتر برگزار شود و فدراسیون فوتبال هر چه زودتر از حالت قیمومیت خارج شود.

وی به حضور روز گذشته خود در صحن مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دیروز مجلس از من انتقاد کرد که کسانی که یکی از عوامل این قرارداد هستند. ویلموتس شما در شرایطی اجازه ثبت نام را داده اید که ما اجازه نداریم از ثبت نام جلوگیری کنیم و هرکس شرایطش را داشته باشد می تواند ثبت نام کند، اما دیروز در مجلس به راحتی با همین موضوع برخورد کردم و فرصت دفاع نداشتم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه البته اگر باز هم کسی بپرسد توضیح می دهم و از خودم دفاع می کنم چون دیروز به ناحق متهم شدم که از نظر نظارتی کم کاری انجام نداده ایم، گفت: نمی توانیم جلوی ثبت نام را بگیریم، این کار انجام می شود. . و سازمان نظارت، امنیت و حفاظت بررسی و نتیجه را اعلام خواهد کرد. پرونده می کنیم ویلموتس به عنوان یک وظیفه قانونی تا انتها آن را دنبال می کنیم تا به نتیجه برسیم.

دکمه بازگشت به بالا