پرونده آزادی استاد ایرانی از زندان آمریکا باید به سرعت پیگیری شود/ محکومیت دولت ترامپ از منظر حقوقی

روزنامه گاردین گزارش داد که کوروش عسگری ، زندانی سابق دولت ایران ، هفته گذشته با بیماری کرونا ویروس تشخیص داده شد و نوشت: “مقامات زندان تأمین نمی کنند زندانیان بهداد ماسک و آنتی بیوتیک ها تا زمانی که “Quaid” 19- او آنها را از بین برد.

صباح زنگنه کارشناسان خاورمیانه (عکس در اخبار جهانی)

این زندان به چهره عسگری نیز حمله کرد و اگرچه سابقه مشکلات تنفسی وجود داشت ، اما اجازه نداشت چهره خود را بپوشد.

بیشتر بخوانید:

دانشمند ایرانی برنده كرونا در زندان های ایالات متحده است

تلاش رسانه ها و سازمان های حقوق بشری برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت معلمان ایرانی با سرنگونی دولت ایالات متحده شکست خورده است ، و خانه عسگری مردم اکنون در شرایط بدی قرار دارند.

در همین حال ، وزارت امنیت داخلی آمریكا باید تلاشهای خود را برای اطمینان از ایمنی دانشمندان ایرانی و اجرای همه الزامات قابل اجرا فدرال ، نظارتی و قانونی ادامه دهد. تا در اسرع وقت آزاد شود

علی باقری کنی ، دبیرکل موسسه حقوق ، درباره وضعیت جدید عسگری گفت: “ما نگران سلامتی همه ایرانیان در زندان هستیم”. ایالات متحده زیرا تنها با انتشار سریع کارشناسان ایرانی می تواند نگرانی های سلامتی وی را در پی داشته باشد.

“تاریخچه محققان بیماری تنفسی ایران نگرانی هایی را درمورد سلامت جسمی عسگری ایجاد کرده است ، بنابراین از وزارت امور خارجه می خواهیم تا تلاش کند تا اطمینان حاصل کند توسط دانشمند ایرانی و به هر دلیلی سیاسی ، حرفه ای و دیپلماتیک محافظت می شود. ” از کد استفاده کنید تا در اسرع وقت منتشر شود

پرونده عزل دیپلمات ایرانی موضوعی از جنبه انسانی است

صباح زنگنه ، مشاور بین المللی وی ادامه داد: مشکل پزشکی یک مشکل انسانی است ، بنابراین مبنای رهایی از شرایط انسانی ناشی از بیماری های قابل پیشگیری یا خطرناک مانند تاج است که باعث می شود آنا به AFP گفت: بدن به سرعت پر می شود و سرانجام خواهد مرد. اراده ، ارائه شده

صباح زنگنه ، مشاور بین المللی

وی افزود: موضوع آزادی رئیس جمهور ایران از زندان در ایالات متحده امری انسانی است و نیاز به اقدام فوری دارد ؛ البته نتیجه تأخیر در مسیر وی آزادی یا رفع مسئولیت دولت ایالات متحده است که قانون را نقض کرده است. ” این اقدام تحت مدیریت رئیس جمهور دونالد ترامپ حمله به حقوق بشر و جنایات بین المللی است.

دستگیری یک دانشمند و معلم شناخته شده در آموزش و پرورش نمی تواند با معافیت دولت ایالات متحده ثابت شود.

زنگنه درباره اقدامات جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین المللی توضیح داد: “متأسفانه ایالات متحده انگیزه ای برای تصمیمات و راه حل های یک سازمان بین المللی ندارد. ” با این حال ، جمهوری اسلامی ایران می تواند شکایتی را برای این عمل در محافل و دادگاه های بین المللی ارائه دهد. این دادگاهها ممکن است درخواست ایران را بررسی کنند و به دلیل وجود احتمال آزادی ، آزادی استاد عسگری را رأی دهند یا آن را رد کنند.

    صباح زنگنه کارشناسان خاورمیانه (عکس در اخبار جهانی)

وی گفت: “بعید است كه ایالات متحده از كرونا به عنوان یك تلاش برای تضعیف ایران استفاده كند.” لازم به ذکر است که دستگیری افراد مشهور و معلمان در محیط مدرسه به هیچ وجه اعتبار ندارد و با ذینفعان قابل تبادل نیست. دفاتر نظامی یا نظامی ایالات متحده. در هر صورت ، مراقبت از شخص مبتلا به تاج را نمی توان به طور کامل تشخیص داد و یک مجازات در سراسر جهان است.

آخرین تلفن / 4106/4033 /

دکمه بازگشت به بالا