اقتصادی

پرداخت حدود ۵۳ همت وام ازدواج و فرزند تاکنون

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون (30 تیرماه) به 394 هزار متقاضی وام مسکن و فرزند نزدیک به 53 هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی شبکه بانکی پرداخت شده است.

به گزارش میجیک، مهدی سحابی گفت: بر اساس قانون حمایت از جوانان جمعیت، شبکه بانکی دولتی از ابتدای امسال تاکنون 41.2 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای 204 هزار متقاضی پرداخت کرده است که نسبت به سال گذشته 17 درصد رشد داشته است. مدت مشابه سال گذشته

وی افزود: همچنین امسال 190 هزار فقره تسهیلات وام کودک به مبلغ 11.5 همت به متقاضیان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 93 درصد افزایش داشته است.

مدیر اداره اعتبارات تصریح کرد: بر اساس این گزارش از تیرماه سال 1401 تاکنون 277 هزار و 536 پرونده برای تسهیلات سپرده مسکن ارائه شده که از این تعداد 243 هزار و 685 نفر تسهیلات دریافت کرده اند که 14.2 درصد است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا