مطالب میجیک

پرتوآذر: فقط معجزه مشکلات دوچرخه سواری را برطرف می کند/ حمایت ها در حد وعده است

یکی از اعضای تیم ملی دوچرخه سواری ایران گفت: تمایل این مسئول برای حمایت آنطور که قول داده بود نبوده و شاید کسب مدال مسابقه در بازی های آسیایی برایش مهم نباشد.

فرانک پرتو آزار در گفت وگو با میجیک، درباره برنامه های خود برای سال 2023 که باید سهمیه المپیک پاریس و همچنین مدال بازی های آسیایی هانگجو را کسب کند، اظهار کرد: از سال گذشته برنامه ریزی کرده ام و این کار را انجام خواهم داد. یکی خرج کن یک سال با تیم سوئیس قرارداد امضا کردم. تغییراتی در تیم ایجاد شده و اسپانسرها اضافه شده اند، اما خدا را شکر این تیم را دارم و می توانم در مسابقات مختلف شرکت کنم. برنامه من نسبت به سال گذشته کمی متفاوت است و نه تنها به جام جهانی می روم، بلکه می خواهم در مسابقه راه یابی به المپیک امتیاز بگیرم.

پرتو آذر همچنین درباره جلساتی که با مهین فرهادی زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و مریم کاظمی پور، معاون بانوان وزارت ورزش برگزار شد، گفت: با آنها جلساتی داشته ام اما اگر می خواهند کمک کنند یا داشته باشند. پشتیبانی، تقریباً همانطور که قول داده بودم و چیز خاصی ندیدم. فکر نمی کنم حمایت از سه یا چهار ماه قبل از بازی های آسیایی یا انتخابی المپیک بتواند چیز خاصی به همراه داشته باشد. این حمایت باید از این به بعد صورت گیرد و ما باید با برنامه ریزی پیش برویم زیرا دوچرخه سواری رشته ای نیست که بتوان یک شبه توسعه داد. از ماه گذشته تمامی برنامه های مسابقات و اردوهای سال 2023 را در اختیار فدراسیون قرار داده ام.

نمایندگان بانوان اتومبیلرانی ایران در مجمع فدراسیون اتومبیلرانی درباره بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و نبود برنامه مشخص اظهار داشتند: قطعاً این وضعیت خوب نیست، اما من برنامه خودم را دارم. فدراسیون زیرمجموعه دستگاه بالاتر است و تشکیلات باید از بدنه بالا تکمیل شود و فدراسیون مجبور به اجرای آن است. البته بلاتکلیفی فدراسیون مشکل دارد، اما من یک سوال دارم، آیا برجام تاریخ برگزاری انتخابات را تعیین می کند؟ پاسخ منفی است. شاید سهمیه المپیک یا مدال بازی های آسیایی در دوچرخه سواری برایش مهم نباشد.

وی ادامه داد: رشته های دیگری را می شناسم که از رشته ما فعال ترند. قبل از اینکه رئیس فدراسیون نداشتیم، مربی و برنامه ای هم برای تیم ملی نداشتیم. باید برای کسب مدال در بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا برنامه ریزی شود. حتی فدراسیون هم دعوت نکرد که بپرسد برنامه ما چیست یا فدراسیون گفت که ما برای حمایت از شما برنامه داریم. وضعیت بلاتکلیف انتخابات فدراسیون نور دیگری است. اما در مجموع معتقدم اگر انتخابات هم برگزار شود اتفاق خاصی نمی افتد چرا که در طول عمر دوچرخه سواری مشکلات مالی و ساختاری در فدراسیون وجود دارد و فقط معجزه می تواند این مشکلات را حل کند. . قبلا هم همیشه می گفتم امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک فکری برای این رشته کنند. اما تا به حال این دردی التیام نیافته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا