مطالب عمومیبرترین های کسب و کار مجیک

پخش عمده لوازم جانبی موبایل به قیمت چین

بلت، لب تاپ و دیگر وسایل دیجیتالی به این اسپیکر وصل شوید و از صوت موزیک بهره مند شوید. را برگزار نمایید و صدای پرقدرت و تمیزی به گوش مهمانان شما برسد باید از اسپیکرهایی با وات بالا که معمولاً متشکل از بلندگوهای چند پارچه می باشند استفاده نمایید که صدای فراگیری دارند و طیف گسترده ای از صدا را برای شما به ارمغان می آورند. پخش کننده خانگی تسکو از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخشکنندهی صوتی شما متصل میشود و شما را در گوش کردن به موسیقی مورد علاقهتان همراهی میکند. بنابراین در زمان خرید اسپیکر به این نکته هم توجه داشته باشید و آن را در نظر بگیرید. با استفاده از سیستم صوتی با کیفیت در کنار تلویزیون و یا دیوارهای محل سکونت در فضایی مناسب می توانید از صدایی شفاف و بی نقص لذت ببرید و طیف گسترده ای از صدا را تجربه کنید، پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال شرایط ایده آل در سیستم صوتی منزل خود هستند این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

برخی گران و با کیفیت هستند و برخی ارزان و معمولی. وزن این اسپیکر ها کمتر از 400 گرم است و کیفیت صدای معمولی دارند. کیفیت و امکانات کالا و خدمات پس از فروش توسط هولوگرام FB ضمانت میگردد. می خواهیم نگاهی اجمالی به ویژگی ها و امکانات اسپیکر های بلوتوثی داشته باشیم. برخی دارای امکانات کاربردی جالب و مفیدی هستند و برخی کار اصلی خود یعنی پخش صدا را انجام می دهند. این تست را با فرکانسهای مختلف تکرار کنید. در قدم بعدی از طریق دکمه ورود به حساب کاربری، وارد حساب کاربری خود شوید و در صورت نداشتن حساب از قبل، درسایت ثبت نام کنید. دسته دوم نیمه پرتابل هستند؛ به این معنی که وزنشان از 400 گرم به ارقامی مثل 2 یا 3 کیلوگرم افزایش میابد. در این حوزه برندهای معتبری در بازار وجود دارد که دارای طیف کاملی از صدا هستند و پر قدرت ظاهر میشوند. اگر قصد خرید اسپیکرهای خانگی را دارید سعی کنید از بیست برند اول سال 2020 و کالاهای اصل انتخاب نمایید تا همیشه از کیفیت، صاف بودن و قدرت اسپیکرتان لذت ببرید. این محصولات از ساب ووفر و تویترهای با کیفیت، قوی و با صدای واضح با کابینت معمولاً چوبی یا پلاستیکی که در برندهای سطح اول بصورت طبیعی و آکوستیک تشکیل شده اند که لحظه های شادی را برای شما به ارمغان می آورند.

در حال حاضر جعبههایی مخصوص طراحی شدهاند که میتوانید تعداد فراوانی رم، باتری و کارت حافظه را داخل آن قرار دهید. این سوالی است که قبل از خرید باید خودتان به آن پاسخ دهید. در این بخش کیفیت و میزان صدا مورد بررسی نیست بلکه قابل حمل بودن اسپیکر بلوتوثی مورد بحث قرار گرفته است. البته در مقایسه با گوشی و تبلت، کیفیت به مراتب بالاتری دارند. البته برخی مدل ها علاوه بر دو درایور، یک بلندگوی فرکانس پایین که به ساب یا ساب ووفر معروف است هم دارند. البته به طور کلی ضدآب بودن و مقاوت بالای اسپیکر ویژگی کاربردی و خوبی است زیرا اگر به طور اتفاقی هم نوشیدنی روی آن بریزید یا از دستتان بیفتد مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. و این یعنی شما باید برای راه اندازی بلندگو دو کابل را مدیریت کنید، یک کابل که از پریز برق به اسپیکر متصل می شود و دیگری کابل پریامپ و پردازنده که باید به آن وصل شود. اگر این مورد را توجه کنید می تواند اسپیکر ارزان و خوبی برای خود تهیه کنید. برای استفاده باید میکروفن را روشن کنید و برای روشن کردن باید کلید پاور آن را چندثانیه نگه دارید تا دستگاه روشن شود.

یک روش مشخص کردن قدرت صدای یک بلندگو، ذکر توان مصرفی آن است. اسپیکرها نسبت به نوع کاربردشان توان خروجی و تعداد بلندگوها، وزن و حجم، رنگ و ظاهر متناسب با نوع استفاده در فضاها و اماکن طراحی و ساخته شده اند. از آنجایی که این اسپیکرها انواع مختلفی در ابعاد، توان خروجی، رنگ، طرح و کاربرد دارند و در طیف گستردهای به بازار عرضه شدهاند انتخاب را به نسبت تنوع و نیازهای شما آسانتر کردهاند. اسپیکرهای خانگی دارای طراحی خاص با چوب های طبیعی و با کیفیت فوق العاده که دقیقاً برای استفاده در منزل طراحی شده اند مناسب می باشند و توانایی این را دارند که بهترین صدای صوتی را به راحتی، صاف و بدون خش خش انتقال دهند و لذت کافی را از پخش موسیقی ببرید. نکته حائز اهمیت دیگر این است که باید بدانید علاوه بر ظاهر و عملکردهای دیگر، یکی از تفاوت های باندهای پسیو و اکتیو در کیفیت صدایی است که در نهایت به شما داده می شود. از دیگر مزایای این پخش کننده خانگی میتوان به صدای قدرتمند 40000 واتی، صفحهنمایش، پنل حرفهای تنظیم صدا، پشتیبانی از ایستگاه رادیویی، قابلیت نصب 2 میکروفون به صورت همزمان و LED رقص نور اشاره نمود. بلندگوهایی که دارای تقویت کننده قدرت داخلی هستند “بلندگوهای فعال” نامگذاری میشوند.

https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/

دکمه بازگشت به بالا