اقتصادی

پایداری شبکه توزیع برق خوزستان در بارندگی اخیر

میجیک/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: شبکه توزیع برق استان با وجود بارندگی شدید پایدار است.

علی خدری امروز 15 فروردین ماه اظهار داشت: گروه های عملیاتی برق سراسر استان خوزستان با شروع اولین بارندگی در 8 اسفند 90 آماده هستند تا در صورت نیاز اقدام کنند.

به گزارش میجیک، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: با تلاش های صورت گرفته و رصد نقاط شبکه توزیع برق و با استفاده از داده های آنلاین، در حال حاضر هیچ موردی قطعی برق وجود ندارد و در سراسر استان خوزستان برق پایدار است. .عالی بود.

خدری ادامه داد: البته در برخی نقاط آسیب محدودی به شبکه وارد شد که با توجه به فعالیت 150 گروه عملیاتی ویژه در سراسر استان این مورد کوچک به سرعت برطرف شده و مرکز اعزام و کنترل این شرکت است. بدون وقفه با به روزترین احتمال ورود از هوش مصنوعی در شبکه برق استانی در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه این شرکت قبل از بارندگی و جدی گرفتن تذکر این مقام، تجهیزات و لوازم شبکه را تهیه و در مناطق مختلف توزیع کرده است، گفت: حدود 1000 نفر از اپراتور توزیع برق خوزستان همچنان در آماده باش هستند. اگر احتمال شکست وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در عین حال از سایر استان ها خواست تا با شماره 121 یا نرم افزار کاربردی «برق من» محل استقرار خود را به اداره برق اطلاع دهند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا