مطالب میجیک

پایان کار نمایندگان ایران در کاراته وان باکو با ۲ نقره و ۲ برنز

نماینده ایران در پایان رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در باکو موفق به کسب 2 مدال نقره و 2 مدال برنز شد.

به گزارش میجیک، در پایان رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در باکو پایتخت آذربایجان، بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم و سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم مدال نقره و طراوت خاکسار و ذبیح الله پورشیب نیز به مدال برنز دست یافتند.

در بخش بانوان نیز سارا بهمنیار نماینده وزن 50 کیلوگرم ایران در دیدار پایانی مقابل یورگلیس سالازار از ونزوئلا با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

بهمنیار در مرحله گروهی با نتیجه 3 بر یک مقابل کریستینا اوسویلنا از بلغارستان به برتری رسید و در دومین دیدار با همین نتیجه جما مورالس از اسپانیا را شکست داد و راهی مرحله مقدماتی این رقابت ها شد. وی در اولین دیدار مرحله حذفی با نتیجه 4 بر 3 مقابل بتینا پلانک از اتریش به برتری دست یافت و در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل سراب اوزچلیک از ترکیه به برتری رسید و راهی فینال شد.

همچنین طراوت خاکسار نماینده وزن 55 بانوان ایران مقابل توبا یکان از ترکیه با نتیجه 2 بر صفر به مدال برنز دست یافت.

پیش از این خاکسار در اولین دیدار مرحله گروهی با نتیجه 5 بر صفر ایوانا کامنووا از بلغارستان را شکست داد و سپس با ورونیکا بوروسکان از اوکراین به تساوی رسید و در سومین دیدار گروهی ویولت لالو از ایتالیا را با نتیجه شکست داد. از 4. او با 3 شکست خورد و راهی مرحله حذفی شد، اما در برابر آنجلیکا ارولوجا از اوکراین که با نتیجه 1 بر صفر از حریف پیش افتاد، هانسوکو را از دست داد و راهی رده بندی شد.

رزیتا علیپور دیگر نماینده ایران در آخرین روز این رقابت ها بود که در دیدار رده بندی وزن 61 کیلوگرم مقابل زهرا چاجای از مراکش با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و از کسب مدال برنز بازماند.

بهمن عسگری نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم ایران نیز در دیدار فینال مقابل نورکانات آژیکانو از قزاقستان با نتیجه 3 بر 2 به مدال نقره این رقابت ها دست یافت.

عسگری در مرحله گروهی در اولین دیدار مقابل کارلوس بارگادوس از اسپانیا با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و در دومین دیدار گروهی نیز با نتیجه 4 بر 2 مقابل بیباریس ژانگبر از قزاقستان به برتری رسید و راهی مرحله مقدماتی شد.

وی در مرحله حذفی با نتیجه یک بر صفر آندری زاپلیتنی از اوکراین را شکست داد و در نیمه نهایی نیز با نتیجه 4 بر 2 تایگو دوارته از پرتغال را شکست داد و فینالیست شد.

همچنین ذبیح الله پورشیب نماینده وزن منهای 84 کیلوگرم ایران پس از تساوی یک بر یک مقابل محمد رمضان از مصر به مدال برنز دست یافت.

پورشیب روز گذشته (شنبه) در دور نخست مقابل جسی داکستا از فرانسه با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید، سپس با حریف خود از آذربایجان به تساوی رسید. پورشیب در دیدار سوم مقابل محمد الجعفری از اردن با نتیجه 7 بر 6 به برتری رسید و راهی مرحله حذفی شد اما در این مرحله پس از تساوی 4 بر 4 مغلوب شیمادای ژاپن شد و راهی دیدار رده بندی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا