مطالب میجیک

پایان کار دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران در مسابقات گرجستان با ۷ مدال

دختران تنیس روی میز ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و پنج برنز در مسابقات مدعیان جوانان گرجستان به کار خود پایان دادند.

به گزارش میجیک، در آخرین روز از رقابت های مدعی نوجوانان گرجستان، دختران پینگ پنگ ایران در رده سنی زیر 15 سال یک طلا و دو برنز و در رده سنی زیر 11 سال ایران به مدال نقره دست یافتند.

باران ارجمند با پیروزی مقابل ورزشکارانی از قزاقستان، ارمنستان و ایران به فینال راه یافت و با پیروزی مقابل آذربایجان به مدال طلا رسید.

وانیا یاوری دیگر ورزشکار کشورمان در رده 15 ساله ها با پیروزی مقابل حریفانی از قزاقستان، آذربایجان و هند به نیمه نهایی رسید اما با شکست مقابل باران ارجمند با هم به مدال برنز دست یافت.

یکتا ادیبیان در رده سنی زیر 15 سال نیز رقبایی از قزاقستان، ارمنستان و هنگ کنگ را شکست داد و با غلبه بر آذربایجان به مدال برنز ترکیبی دست یافت.

الیسا کرمی در رده سنی زیر 11 سال با پیروزی مقابل حریفانی از اوکراین و گرجستان و شکست مقابل حریفانی از آذربایجان به مدال نقره دست یافت.

تیم ایران در روز نخست این مسابقات موفق به کسب سه مدال برنز توسط یکتا ادیبیان، وانیا یاوری و باران ارجمند شد.

مسابقات مدعی نوجوانان گرجستان از اول تا چهارم مهرماه در تفلیس برگزار شد و دختران تنیس روی میز ایران هفت مدال رنگارنگ کسب کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا