مطالب میجیک

پایان هفته دوم لیگ برتر تیراندازی/ نجمه خدمتی چهارم شد

هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان روز جمعه برگزار شد.

به گزارش میجیک، هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه بانوان امروز (جمعه 20 شهریور) در محل تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در هفته دوم لیگ برتر تپانچه بانوان که توسط آتبین برگزار شد، تیم البرز مقابل فولاد هرمزگان شکست خورد، تیم کرمان تیم فارس را شکست داد، آتبین و شهید زین الدین قم نیز مقابل تیم های مازندران و مقاومت به برتری رسیدند.

در فینال انفرادی لیگ برتر تپانچه این هفته هانیه رستمیان از تیم مازندران در دیداری نزدیک با نتیجه 16 بر 14 مقابل لعیا محمدی از شهید زین الدین قم به برتری رسید و اول و محمدی دوم شد. مهسا نیک نفس از تیم کرمان سوم شد و سامی یاسی از فولاد هرمزگان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

* نفرات اول تا هشتم در فینال هفته دوم لیگ تپانچه بانوان:
هانیه رستمیان، لعیا محمدی، مهسا نیک نفس، سامیه یاسی، گلنوش سبقت الهی، ندا خجسته، مینا قربانی و سارا میرابی در رده هشتم قرار دارند.

*رده بندی تیم های تپانچه در پایان هفته دوم لیگ برتر تپانچه بانوان:
شهید زین الدین قم 10 امتیاز
فولاد هرمزگان 10 امتیاز
آتبین 6 امتیاز
تیم کرمان 6 امتیاز
تیم مازندران 6 امتیاز
مقاومت 2 امتیاز
حیات البرز 1 امتیاز
تیم فارس 1 امتیاز

*پیروزی کرم زاده در هفته دوم لیگ برتر تفنگ بانوان

در هفته دوم لیگ برتر تفنگ، برلیان میزبان، دانشگاه آزاد و دریاچه ارومیه مقابل تیم شهید زین الدین قم به پیروزی رسیدند و تیگرا، برلیان 22 نیز از سد مقاومت گذشت و فولاد مبارکه سپاهان مقابل ارتش به برتری رسید.

در فینال تفنگ بانوان آرمینا صادقیان از سپاهان و فاطمه کرم زاده از دانشگاه آزاد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان کرم زاده با نتیجه 16 بر 6 به برتری رسید و به مقام نخست دست یافت. آرمینا صادقیان از سپاهان و حسنا توتونچی از دانشگاه آزاد به ترتیب دوم و سوم شدند. نجمه خمی دیگر تیرانداز تیم سپاهان نیز چهارم شد.

* بازیکنان اول تا هشتم در هفته دوم فینال لیگ برتر بانوان:

فاطمه کرم زاده، آرمینا صادقیان، حسنا توتونچی، نجمه خمتی، مهدیه عباسی فر، فاطمه امینی، نورا کسری، فرشته گودری شماره یک تا هشتم شدند.

الهه احمدی ملی پوش تفنگ این هفته در مرحله مقدماتی در رده نهم قرار گرفت و از راهیابی به فینال بازماند.

در هفته اول لیگ تفنگ و تپانچه الهه احمدی پنجم و نجما خامتی هفتم شدند. همچنین گلنوش سبقت اللهی و هانیه رستمیان سوم شدند.

* رده بندی تیمی در پایان هفته دوم تفنگ:
دانشگاه آزاد 10 امتیاز
فولاد مبارکه سپاهان 10 امتیاز
10 امتیاز عالی
ارتش ارتش ارتش 6 امتیاز
دریاچه ارومیه 6 امتیاز
شهید زین الدین قم 2 امتیاز
مقاومت 2 امتیاز
ببر 2 امتیاز

لازم به ذکر است هفته دوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه به نام شهیده زینب کمایی نامگذاری شده است. زینب کمایی در چهارده سالگی در سال 61 توسط منافقین کردل به شهادت رسید و در اصفهان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا