مطالب میجیک

پایان دور مقدماتی والیبال زنان/ ذوب‌آهن انتقام گرفت

ذوب آهن اصفهان در بازی رفت با برتری برابر پیکان شکست را به پایان رساند.

به گزارش میجیک ، مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان در دور دوم امروز (دوشنبه) به پایان رسید و تیم Z تغییر اصفهان و خجسته اسلامشهر را به دست آورد.

در اولین مسابقه دو تیم ستاره های فارس و خجسته اسلامشهر که هنوز به مرحله دوم این رقابت ها نرسیده اند ، مقابل هم قرار می گیرند. خجسته توانست با نتیجه 3 بر صفر و با نتیجه 25 بر 18 ، 25 بر 16 و 25 بر 16 به پیروزی برسد و در مسابقه دوم تیم های پیکان و Z به مصاف یکدیگر رفتند.

تغییر Z دو یا سه ست اول مسابقه را با امتیازهای 25:22 و 25:23 به دست آورد. ست های سوم و چهارم با نتیجه 25 بر 19 و 25 بر 21 پیش از پیکان به پایان رسید اما نمایندگی اصفهان در ست پنجم 15 بر 4 بود. با این نتیجه ، تغییرات Z مطابقت با روهر گمشده را ایجاد می کند.

در پایان مرحله مقدماتی ، پیکان تهران با 16 امتیاز در رده اول جدول گروه دو قرار گرفت ، Z با 14 امتیاز تغییر شماره دو ، خجسته اسلامشهر با 6 امتیاز سوم و فارس استارز شماره چهار بدون امتیاز بودند.

نتایج کامل بازی هفته گذشته در مرحله مقدماتی به شرح زیر است:

پپججب ، ۲۷

Z تغییر اصفهان 3 _ صفر خجسته اسلامشهر

پیکان تهران 3 _ ستاره های صفر فارس

شنبه 20 دسامبر

ذوب آهن اصفهان 3 _ ستاره های صفر فارس

پیکان تهران 3 _ 1 اسلامشهر رهایو

دوشنبه ، اول ژانویه

ستاره مبارک ایرانی 0 3 اسلام مبارک

پیکان تهران 2-3 باجه اصفهان

در پایان دورهای آغازین گروه اول و دوم ، تیم سایپا تهران ، شهرداری قزوین ، پیکان تهران و تیم Z با تغییر قهرمان به مرحله نهایی راه یافتند و سعی در پیروزی داشتند. تیم های دیگر برای کسب مقام پنجم تا هشتم رقابت می کنند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا