مطالب میجیک

پاسکاری دولت در ارسال لایحه منع خشونت در حال آسیب به زنان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اتحادیه انجمن دانشجویان مستقل دانشجویی نامه ای را به معاون رئیس جمهور و خانواده رئیس جمهور درباره لایحه خشونت به دلیل روز جهانی منع خشونت علیه زنان ارسال کرده است. زنان نوشته شده است

متن این نامه به شرح زیر است:

“آسمانه گوشت الله

سرکار خانم ابتکار

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

سلام و درود؛

لایحه منع خشونت علیه زنان که در سال 1991 به عنوان برنامه ویژه معاون امور زنان و خانواده در نظر گرفته شد ، پس از انتقال از یک دولت به دولت دیگر و از یک نهاد به یک نهاد دیگر ، تا 9 سال در حال اجرا است.

بیش از یک سال از ارائه آن می گذرد ی اصلاحات قضایی در این لایحه در حال انجام است ، اما پیش نویس نهایی هنوز برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.

موضوعاتی که در حساس هستند اجرا کن چنین تحقیقاتی توسط خانم سرکار مولاوردی او معتقد است که ایجاد اقتدار ملی در زمینه خشونت در حوزه کاری خود ، اکنون زنان و نمایندگان خانواده چه نگرانی دارند؟

چرا باید در کشورمان منتظر یک اتفاق ناگوار برای زنان و زنان بمانیم و سپس برای حل مشکل چاره ای بیندیشیم؟

در شرایط کنونی زنان در جامعه که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند ، به جز برخی اقدامات و برنامه هایی که هیچ تأثیر واقعی بر وضعیت زنان ندارند ، نقش زنان و نمایندگان خانواده در حل مشکلات چیست؟

پاسخ های بسیاری از طرح ها و بیل وی از یک دولت به دولت دیگر تأثیر بسزایی در جامعه زنان داشته است.

مقام معظم رهبری بارها بر سومین الگوی زن به عنوان الگوی زن در جامعه اسلامی – ایران تأکید کرده اند. برای ایجاد فرهنگ مدل سوم زن چه اقداماتی انجام شد؟

وضعیت صورتحساب EVAW چیست؟

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در سراسر کشور ، بنابراین خواستار مطالبات زنان می شود ی وی خواستار لایحه منع خشونت علیه زنان در اسرع وقت توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شود. “

دکمه بازگشت به بالا