مطالب میجیک

پاسخ منظمی به تعطیلی زودهنگام اردوی دختران وزنه بردار و مثبت شدن ۲ تست کرونا

نایب رئیس فدراسیون بانوان وزنه برداری گفت: اردوی تیم ملی لغو شد زیرا آزمایش دوم کرونا برای هر دو ورزشکار مثبت است و ما نمی خواهیم مشکل به شخص دیگری برسد.

به گزارش میجیک ، اردوی بانوان تیم ملی وزنه برداری باید یک ماه اردو را با احتمال هفت آسانسور آسانسور مجموعه آزادی برگزار کند ، اما در این بین اردو ناگهان تعطیل است. دلیل تعطیلی زود هنگام کمپ ، آزمایش مثبت تاج گذاری برای هر دو زن بالابر آهن بود.

مریم منظمی ، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری بانوان در این باره به میجیک گفت: اعضای تیم ملی برای حضور در اردو دو تست تاج انجام دادند. اولین آزمون چهار روز قبل از ورود به اردوگاه در محل مبدا انجام می شود که در صورت منفی بودن می تواند به اردوگاه بیاید. آزمون دوم را خود فدراسیون انجام داد. وقتی دو بار تست را امتحان کردیم و مشخص شد نتایج آزمایش از دو ورزشکار مثبت است ، ما برای محافظت از سلامتی سایر ورزشکاران اردو را لغو کردیم و اردو را از تاریخ 26 فوریه دوباره شروع خواهیم کرد.

نظامی در پاسخ به این س ofال که آیا وقتی جواب آزمایش دوم می رسد ، ورزشکاران تمرین دارند یا خیر ، می گوید: آزمون اول منفی است و آنها مطابق پروتکل های سلامتی و به طور جداگانه ورزش های سبک انجام می دهند. عصر که نتیجه آزمون آمد ، کل اردو را تعطیل کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی در پاسخ به س unsال نامطبوع دیگر ، قبل از آمدن جواب آزمایش دوم ، دستگاه لیفتینگ ورزشی ورزش نکرد ، وی اظهار داشت: آزمون اول مشکلی نداشت. بسیاری از فدراسیون ها دو بار در این آزمون شرکت نمی کنند و نظرات خود را ارائه می دهند. فدراسیون آهن در بحث درمورد تاج گذاری و انطباق با پروتکل سختگیر است. برعکس ، اگر جواب تست اول منفی باشد ، بعید است که آزمون دوم مثبت باشد و ما در اردوهای قبلی با چنین مشکلی روبرو نشده ایم. تابلویی که در شهر آزمایش شده ایمن نیست.

او بر وضعیت سایر اعضای تیم ملی تأکید کرد و از آن پیروی کرده است که همچنین شریان های کرونا ندارد: بله. همه افراد سالم. هر دو فقط اپراتور هستند و هیچ مشكل جسمی ندارند و ما مرتباً با ورزشكاران تماس داریم.

نایب رئیس فدراسیون بانوان وزنه برداری در مورد اینکه چرا اخیراً دعوت به کاهش اردوی وزنه برداری کاهش یافته است گفت: “بر اساس تعداد اتاق های خوابگاه ، وی را جذب کردیم. قبلا ، از آنجا که هیچ اردوگاهی برای مردان نبود ، بنابراین ما می خواستیم از ظرفیت خوابگاه استفاده کنیم. زنان هاستل در تهران پنج اتاق ظرفیت دارند و طبق پروتکل ما باید براساس تعداد اتاق از ورزشکاران دعوت کنیم و همه آنها یک اتاق دارند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا