مطالب عمومی

پاسخ دندان‌شکن پوتین به ادعای جنسیتی جانسون درباره جنگ اوکراین

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست گروه 7 و ناتو به سخنان و شوخی های بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، پوتین در واکنش به ادعای جنسیتی جانسون مبنی بر اینکه پوتین زن است، او به اوکراین حمله نمی کند، حمله بریتانیا به جزایر فالکلند آرژانتین را در زمانی که مارگارت تاچر نخست وزیر بریتانیا بود، یادآور شد.

پوتین گفت: «می‌خواهم رویدادی را در تاریخ معاصر به یاد بیاورم، زمانی که مارگارت تاچر تصمیم گرفت یک عملیات نظامی علیه آرژانتین در جزایر فالکلند آغاز کند. بنابراین زن تصمیم گرفت عملیات نظامی را انجام دهد.

رئیس جمهور روسیه افزود: بنابراین اشاره نخست وزیر انگلیس به وضعیت کنونی چندان دقیق نیست، جزایر فالکلند کجا هستند و انگلیس در کجای جهان زندگی می کند، اقدامات تاچر چیزی جز جاه طلبی های امپریالیستی و تمایل به تایید این امپریالیست نیست. موقعیت

از سوی دیگر، جانسون در نشست G7 در کوه‌های بایرن، عکس پوتین را در کوه‌های روسیه، بدون پیراهن و سوار بر اسب، به تمسخر گرفت.

جانسون در نشست G7 گفت که می‌تواند پیراهن خود را در کوه‌های باواریا درآورد تا «نشان دهد که از پوتین سرسخت‌تر است».

پوتین روز پنجشنبه در واکنش به سخنان جانسون گفت که رهبران کشورهای غربی، برخلاف او، ورزش را دوست ندارند و حتی مشروبات الکلی می نوشند.

رئیس‌جمهور روسیه گفت که درآوردن پیراهن‌های سران کشورهای غربی صحنه‌ای «ممکن» خواهد بود.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول توصیه کنید

دکمه بازگشت به بالا