پاداشی که به جای مطالبات بانوی کماندار محاسبه شد!

پاداشی که به جای مطالبات بانوی کماندار محاسبه شد!

عضو سابق تیم ملی کامپوند گفت که فدراسیون تیراندازی با کمان بیشتر به جای کسب حقوق و مطالبات این ورزش حرفه ای 7 ساله ، به جوایز کمیته المپیک می رسید.

مریم رنجبر در مصاحبه با میجیک گفت: “پس از تلاش های فراوان برای دریافت حقوق و مدال در مسابقات آسیایی و جهانی ، دو هفته پیش ، نجاری ، مدیر تیم ملی تیراندازی با کمان ، از کمیته ملی المپیک گفت 13 میلیون برای کل ادعا و حقوقی که از سال 1989 تا 1996 داشتم به حساب فدراسیون واریز شده است ، برای اینکه قبول شوم ، ابتدا باید یک نامه رسید امضا کنم که هیچ ادعای دیگری از فدراسیون ندارم

وی گفت: پس از پیگیری کمیته ملی المپیک ، متوجه شدم که این مبلغ به عنوان جایزه برای کسب مدال در طول 7 سال تیراندازی با کمان حرفه ای به حساب فدراسیون واریز می شود ، نه برای شمارش حقوق و ادعا در این سال ها.

رنجبر افزود: وی پس از صحبت با رئیس كمیته ملی المپیك در مورد مبلغ واریز شده به حساب فدراسیون ، وی تأكید كرد كه حقوق و مطالبات شما مربوط به كمیته ملی المپیك نیست و این موضوع باید توسط وزیر ورزش و فدراسیون “به شما هدیه داده شده است تا از تیم ملی کشورمان حمایت کنید.

رنجبر با ابراز شرمندگی از رئیس کمیته ملی المپیک به دلیل سهل انگاری فدراسیون عذرخواهی کرد و افزود: این یک غافلگیری تکان دهنده از سوی یک فدراسیون نابخشودنی است.
سرانجام ، وی همچنین اطلاعاتی راجع به کسب حقوق و ادعاها توسط کمیته ملی المپیک ارائه داد و گفت: آقای صالحی امیری قول داد که هفته آینده در مورد این مطالبات و حقوق و ادعاهای از دست رفته طی سالی که به دست آوردم ، کار خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا