وقت مردم را با مدیریت‌های غلط تلف کردیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد باقر قالیباف ، رئیس شورای شورای اسلامی ، صبح امروز (دوشنبه) در مراسم بهره برداری از سکوی “همدم” در موسسه تبیان دستگیر شد ، وی گفت: “ضمن زنده نگه داشتن فرهنگ اهل بیت در ناملایمات ، باید بدانیم که فرهنگ اهل بیت کودکی در حال حاضر خواهد بود.” سکوی “همراه” به این معنی است که ما به عنوان یک کودک در زمان حال هستیم.

وی افزود: با این بستر ، بیشتر کارها به صورت منصفانه و با کمترین اشتباه با کمترین هزینه انجام می شود. به جای اینکه سازمان های بزرگ و گران قیمت این کار را انجام دهند ، یک سیستم عامل این کار را انجام می دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت خانواده و معنویت گفت: غرب نیز در تلاش برای بازگشت به خانواده است ، خانواده بنیان رشد و تعالی انسان است. خانواده یک مرکز پایدار و تغییرناپذیر تولید و تبادل عشق است.

قالیباف با بیان اینکه پول و مسکن از عوامل پایداری خانواده نیست ، افزود: کانون عشق در یک خانواده زنان هستند.

وی تأکید می کند که زنان ستون فقرات خانواده هستند: مدل ، شکل و روش آموزش تعیین شده توسط زنان در جامعه ، زنان به عنوان نمادهای اخلاق و فضیلت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می خواهیم در جامعه امروز تغییر ایجاد کنیم ، باید به زنان توجه کنیم ، برای داشتن خانواده ای پایدار ، باید به زنان توجه کنیم.

قالیباف با بیان اینکه چهار مکان در خانواده و جامعه بسیار مهم است ، افزود: خانه ها ، مساجد ، مدارس و محیط از مکان های مهم است. خانواده ها ، خانه ها ، معلمان ، مدارس ، جامعه پذیری ، محیط زیست و رویکرد مناسب به تعلیمات اسلامی را مساجد می نامند.

وی تأکید کرد: بنابراین باید این بستر و کار اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی با در نظر گرفتن این چهار مکان به عنوان یک زنجیره در نظر گرفته شود. مورد وونگ به منظور تأمین خانواده می توان این کار را انجام داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به شرطی که این چهار روش برای کارآمد بودن ، شفافیت ، کارآیی و توسعه زنجیره دفتر رویکرد داشته باشد.

قالیباف با تأکید بر اینکه نباید دولت را ایجاد کنیم و زندگی مردم را در محل کار به هم بزنیم و خود را عاقل تر از جامعه بدانیم ، افزود: بگذارید مردم محله خودشان اداره کنند و مسجد عملکرد واقعی آن را داشته باشد.

وی گفت: امام خمینی (ره) یک بار فرمودند “از حمله دشمن نترسید ، بلکه از مساجد خالی بترسید”. مساجد اکنون باید به همه جنبه های زندگی جامعه پاسخ دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدوارم با این چشم انداز ، همه با هم همراه شویم و بتوانیم کارهای اساسی و جدی انجام دهیم و از فرصت هایی که در کشور از نظر نیروی انسانی و ظرفیت اقتصادی وجود دارد ، استفاده کنیم.

قالیباف گفت: ما با مدیریت غلط و تصمیمات غلط برای مردم و کشور وقت تلف می کنیم. باید حواسمان باشد و آگاه باشیم که این اتفاق نمی افتد. ما باید زمان خودمان بچه باشیم.

دکمه بازگشت به بالا