وقتی سردار آزمون در والیبال زنان تیمداری می‌کند

نتایج هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان/ شکست پیکان و تداوم صدرنشینی ذوب‌آهن

نیلوفر حجتی گفت: خانواده آزمون برای کمک به توسعه والیبال بانوان گلستان با مدیریت تیمی در لیگ برتر موافقت کرده اند و سردار آزمون از راه دور این تیم را مدیریت می کند.

به گزارش میجیک، پنج هفته از لیگ برتر والیبال بانوان برگزار شد و شاگردان سریک گنبد با پنج برد و 14 امتیاز صدرنشین این مسابقات هستند. سریک در هفته ششم به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود که رقیب همیشگی والیبال بانوان است.

نیلوفر حجتی، سرمربی تیم سریک در گفت وگو با میجیک، به کیفیت مسابقات لیگ اشاره کرد و اظهار کرد: با وجود اینکه چهار تیم قدرتمند در لیگ داریم، سایر تیم ها نیز در تلاش هستند تا از بازیکنان جوان استفاده کنند. به نظرم خیلی خوب است که جوانان میدان را می بینند. بازیکنان تیم ملی نوجوانان نیز در بین تیم های انتهای جدول پخش شده اند و فرصت کسب تجربه دارند.

وی درباره عملکرد این تیم گفت: تاکنون نتایج قابل قبولی گرفته ایم و مقابل تیم های رقیبی چون سایپا و پیکان که هر دو ملی پوش هستند بازی کرده ایم. سایپا یک ملی پوش و دو لژیونر دارد اما هفته گذشته این تیم را به خوبی آنالیز کردیم، با برنامه رفتیم و نتیجه قابل قبولی گرفتیم.

حجتی درباره دیدار این تیم با ذوب آهن در هفته ششم مسابقات گفت: ذوب آهن یکی از حریفان ما در لیگ است که ملی پوش و لژیونر بوده است. تیم بزرگ، ریشه دار و منسجم است. ما برای این بازی برنامه داریم و خود را برای یک بازی سخت آماده کرده ایم.

وی با بیان اینکه هدف تیم سریک قهرمانی در لیگ برتر بانوان است، ادامه داد: با وجود اینکه در ابتدای راه هستیم، سعی می کنیم بازیکنان جوان را جذب کنیم و ترکیبی با بازیکنان باتجربه داشته باشیم تا موفق باشیم.

سرمربی تیم سریک با بیان اینکه خانواده آزمون اسپانسر تیم ما هستند، تصریح کرد: بیشتر کار تیم توسط مدیرعامل باشگاه آقای خلیل آزمون (پدر سردار آزمون) و طاهر آزمون انجام می شود. آقا سردار هم از راه دور کنترل و مدیریت کردند و جلو رفتیم.

وی درباره این تیم خانوادگی در لیگ برتر والیبال بانوان بیان کرد: خانواده آزمون یک برند است و نیازی به تبلیغات ندارد. تمام هدف این است که بستری برای والیبالیست های زن و پیشرفت دختران استان گلستان فراهم شود چرا که از این راه تبلیغ نمی کنند و کسب درآمد نمی کنند. از این خانواده بابت حمایت ها و امکاناتی که در اختیار ما گذاشتند تشکر می کنم. امیدواریم در نهایت نتیجه قابل قبول و موفقی بگیریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا