مطالب میجیک

وضعیت فوتبال زنان ایران در گفت وگو با نصرت ایراندوست

این پیشکسوت فوتبال گفت که او سالها فوتبال زنان را نادیده گرفته است ، وقتی که استعداد زیادی داشت.

به گزارش میجیک ، فوتبال زنان ایران سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد و مسیر بسیار دشواری را طی می کند. گاهی اوقات به دلیل سهل انگاری نادیده گرفته می شود و حتی گاهی از رده های جهانی خارج می شود. با این وجود دختران فوتبالیست قطعاً برای نشان دادن توانایی های خود به توجه و حمایت نیاز دارند. در این راستا ، یکی از مشکلات اصلی پیشرفت ، توجه به قسمتهای اساسی است. حضور چندین آکادمی فوتبال در قسمت دختران ، اهمیت این بخش و تلاش زنان برای حرفه ای تر شدن فوتبال را نشان می دهد.

در همین حال ، در شهر انزلی ، مریم ایراندوست که سالها مربیگری سطح اول فوتبال بانوان ایران را در کارنامه خود دارد و سابقه حضور در تیم ملی را دارد ، اکنون به فکر ماموریتی برای آموزش دختران عاشق فوتبال است ، اما از این طریق او تنها نبود و از حمایت پدرش برخوردار بود. تصاویر زیادی از نصرت ایراندوست در حال آموزش فوتبال به دختران وجود دارد ، تصاویری که امیدواری فوتبال دوستان را نسبت به آینده دخترانی که زیر نظر نصرت خان فوتبال می خوانند امیدوار می کنند.

در مسابقات فوتبال پیشکسوتان فوتبال در مصاحبه با میجیک ، از دخترانی که علاقه مند به فوتبال هستند نام برد و گفت: “در ابتدا ، وقتی پسرم برای حضور در تیم ملی است ، من آنها و زن فوتبال را نیز می شناسم.” در آن زمان ، بسیاری از دختران که از دور آمده بودند شگفت انگیز بودند.

نصرت ایراندوست می گوید پتانسیل دختران ما بسیار زیاد است و او می خواهد جلو برود ، اما وضعیت فعلی فوتبال زنان ایران در گذشته بسیار فراتر رفته است و معتقد است: اگر در همان وضعیتی که ما آنجا بودیم پیش می رفت ، اکنون خیلی بهتر بود خوب و او همچنین در میان هشت تیم برتر آسیا قرار دارد ، اما اکنون از شرایط دور است ، زیرا از 91-92 به بعد به او توجه لازم داده نشده است.

وی گفت که قصد داشت ایراندوست را در بخش فوتبال و آموزش مقدماتی همراهی کند: “اگر یکی از اعضای خانواده و بدن او را انجام دهند ، شخص دیگری می تواند به او کمک کند.” وقتی دختران می بینند که ما به فوتبال علاقه داریم ، به او کمک کردیم و خدا را شکر موفق بود. حالا پسرم تصمیم گرفت بچه ها را برگرداند. در حالی که هنوز آنجا بود ، تحصیلات در دسترس او بود و وقتی نبود ، من به او آموزش دادم. بحث ها معمولاً در مورد آموزش ، آموزش و آموزش رفتار خوب در فوتبال و ورزش است.

ایراندوست می گوید که فوتبال زنان بخشی از جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای آنها خوب است که علی رغم محدودیت های حجاب و سایر مسائل ، فوتبال بازی کنند و رشد کنند ، اما مشکل اصلی فوتبال زنان اوضاع مالی است. من فکر می کنم آنها باید هزینه ای بپردازند ، اما آنها واقعاً در این زمینه مشکلی دارند و مثل همیشه نیست.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا