مطالب میجیک

وضعیت رقبای دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک چگونه است؟

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: رقبای اصلی ایران در مسابقات مقدماتی آسیا قزاقستان و ازبکستان هستند که در حال حاضر در حال تمرین هستند اما به دلیل لغو و کاهش تورهای بین المللی به دلیل شیوع تاج ، وضعیت و عملکرد فعلا مشخص نیست.

به گزارش میجیک ، مسابقات انتخابی قهرمانی المپیک جهانی از 15 اکتبر تا 15 مارس و مسابقات انتخابی المپیک آسیا از 18 مارس تا 20 مارس برگزار می شود. ندا شهسواری و شیما صفایی از ایران به این مسابقات اعزام می شوند تا شانس خود را برای کسب سهمیه امتحان کنند. تیم ملی تاکنون دو اردو را پشت سر گذاشته و چند روز دیگر اردوی سوم را آغاز می کند.

حمیده ایران منش در مورد آمادگی شهسواری و صفایی به میجیک گفت: از وضعیت نیمه اول اردو راضی نیستم. در واقع ما هر ماه بصورت آنلاین با هم کار می کنیم ، اما برخلاف دانشگاه ها چهره به چهره ، بنابراین اهداف من کم نیست. بعد از لیگ برای اولین بار ، او هنوز عملکرد خوبی ندارد ، اما پس از مشخص شدن تاریخ مسابقات مقدماتی ، ما با جدیت بیشتری شروع به برنامه ریزی و چادر زدن کردیم و بازیکنان در تیم ملی در طول 25 روز. بلافاصله پس از آن ، ما لیگ را بهبود بخشیدیم ، که بهبود یافته بود ، اما هنوز هم نیاز به آموزش داشتیم ، بنابراین چند روز اردو را تأمین می کردیم تا زمان تحویل.

حریفان شهسواری و صفایی در مقدماتی آسیا گفت: “شرایط ما دشوار است و رقبای اصلی ما از ازبکستان و قزاقستان هستند.” من از وضعیت دقیق اطلاع ندارم ، اما بازیکنان قزاقستان تمرین کرده اند. البته ما سال گذشته و برای همه قبل از کرونا فیلم مسابقه ای برای تجزیه و تحلیل بازیکنان نداشتیم. امیدوارم تغییرات زیادی در رقبا و بازیکنان ما به توکیو وارد نشود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره انتخابی المپیک جهانی گفت: همه کسانی که سهمیه المپیک را کسب نکرده اند در این مسابقات شرکت می کنند ، بنابراین سطح مسابقات بسیار بالا است و شانس ما بسیار کم است. ما به دنبال کسب سهمیه بیشتر از بازی های آسیایی هستیم زیرا در دو فصل گذشته سهمیه بیشتری را نسبت به آسیای میانه کسب می کنیم. ظاهراً ابتدا باید بازی های آسیایی و سپس جام جهانی برگزار شود ، اما او نقل مکان کرد ، اما بازیکنان درگیر رقابت هستند ، خوب است و او برای مسابقات اصلی آماده است.

ایران منش همچنین به مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: امسال 6 تیم در لیگ حضور دارند و تفاوت چهار تیم اول خصوصاً در مراحل معکوس بسیار ناچیز است. این کیفیت لیگ را بهبود می بخشد و بازی بسیار خوبی است ، در حالی که عملکرد بازیکنان در بازی برگشت بهتر است ، زیرا در بازی رفت بعد از حدود 10 ماه بازی کرد و عملکرد او تحت تأثیر قرار گرفت و استرس هنوز وجود دارد.

وی افزود: هر ساله لیگ فرصتی برای ظهور استعداد فراهم می کند ؛ سال گذشته گفتم که اصفهان آینده درخشانی دارد و امسال می دانیم بازیکنان این تیم به جز خانم صحسواری هنوز جوان هستند و تیم گلستان همچنین یک بازیکن 10 ساله دارد که اگر قدردانی شود ، یکی از پینگ پنگ های آینده ایران است. تیم ما (شهرداری دور) نیز بهترین ها را دارد ، اما سه سال پیش ، بدن اصلی نوجوانانی که اکنون به سطح جوانی و امیدوارانه دست یافته اند.

ایرانمنش ادامه داد: من پیش بینی می کنم در سالهای آینده یک بازیکن بزرگسال باشد و این اتفاق می افتد ، بنابراین من می خواهم اسپانسر بدهم تا بتواند از آن حمایت مالی کند و من می توانم مربیگری تیم ملی را بهتر کنترل کنم زیرا اردوهای تیم ملی همیشه امکان پذیر نیست “علاوه بر تیم ملی به من کمک کرد تا بازیکنان را رصد کنم. ما همچنین از اواسط تابستان قراردادی امضا کردیم و یک جلسه تمرینی را دنبال کردیم که به بازیکنان اجازه می دهد با جدیت بیشتری کار کنند و امسال عملکرد بهتری نسبت به سال های گذشته داشته باشند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا