مطالب میجیک

وضعیت داوری در والیبال زنان چگونه است؟

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن درباره وضعیت داوری در لیگ بانوان گفت: داوران در برخی شهرها عملکرد ضعیفی داشتند و این برای تیم کمی چالش برانگیز است.

به گزارش میجیک، چهار هفته از لیگ برتر والیبال بانوان می گذرد و تیم سایپا تهران با 12 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار دارد. ذوب آهن که یکی از مدعیان قهرمانی است با 10 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

پریسا بحرینی، سرمربی ذوب آهن در گفت وگو با میجیک، کیفیت مسابقات لیگ را به نمایش گذاشت و گفت: همه تیم ها به ویژه چهار، پنج تیم اول جدول رده بندی برای کسب جایگاه تلاش می کنند. دیگران ممکن است ضعیف باشند، زیرا جوان و بی تجربه هستند، اما کار می کنند و بهتر می شوند. همه تلاش می کنند و تمرین می کنند و بستر پیدا می کنند.

وی درباره عملکرد چهار هفته اخیر تیم گفت: کیفیت خود را ارتقا دادیم و راضی هستم. بازیکنان توصیه های کادر فنی را دنبال می کنند و سعی می کنند. ما تاکنون به هدف خود رسیده‌ایم و به انجام کارهای بیشتری ادامه خواهیم داد.

بحرینی با بیان اینکه تیم ذوب آهن همیشه به فکر سکو است، تصریح کرد: بازیکنان ما تقریباً جوان هستند و تنها یک یا دو نفر بالای 30 سال دارند، بنابراین هماهنگی کمی سخت است. من هم دیر وارد گروه شدم اما خانم صادقی زحمت کشیدند و کار تیمی انجام دادند. با این حال، کمی ناهماهنگی داریم که سعی می کنیم در دور برگشت آن را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن به وضعیت داوران در لیگ اشاره کرد و گفت: داوران در برخی شهرها عملکرد ضعیفی ارائه می دهند و این تیم را به چالش می کشد. اکثر بازیکنان باتجربه هستند و وضعیت داور را می دانند، می دانند چه چیزی ایراد ندارد و می توانند بحث کنند. بنابراین بهتر است از یک داور خوب استفاده کنید. من نمی گویم داوران مغرضانه هستند یا می خواهند دخالت کنند، اما تجربه بسیار مهم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا