وزنه‌برداری زنان دیرتر از کشتی مجوز گرفت اما شرایط بهتری دارد/قهرمان جهانیم اما توجه نمی‌کنند

آنا براتی معتقد است که اگر بانوان بالابر بلندتر مجاز به عمل جراحی دیرتر از کشتی باشند ، وضعیت بهتری دارند و مسئولان توجه بیشتری به آنها دارند.

آنا براتی در گفت وگو با میجیک ، درباره برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی بانوان گفت: پس از آخرین اردوی تیم ملی ، کشتی گیران قطعاً باید در شهرهای خود تمرین کنند. ما یک گروه تشکیل می دهیم و هر 10 روز یک برنامه می بندیم و تکنیک را بررسی می کنیم. بازی های آسیایی قرار بود تا پایان ماه مه به اتمام برسد و ما قصد داریم یک اردوی آماده سازی دو ماهه در این مسابقات برگزار کنیم ، اما در قرقیزستان به عنوان میزبان اعلام کرد مسابقات به تعویق افتاده است. بنابراین اردوگاه ما لغو شد. از طرف دیگر ، با موج چهارم شیوع کرونا ویروس روبرو هستیم که این امر پرونده را حتی دشوارتر می کند.

وی افزود: ما دوست داریم چادر درست کنیم اما همه چیز به تاج بستگی دارد و من نمی توانم برنامه دقیق را ارائه دهم ، اگرچه در برخی از شهرها مانند مشهد کلوپ بهداشتی افتتاح نشده است. هر زمان اتحادیه جهانی تاریخ مسابقه را اعلام می کند ، ما یک برنامه ریزی دقیق می کنیم. با این حال کشتی گیران را رها نکرده ایم و آنها به تمرینات خود ادامه می دهند.

سرمربی مسابقات کشوری کشتی فرنگی بانوان درباره بانوان داخلی و بین المللی گفت: مسابقات جهانی آسیا را داریم که مسابقات جهانی اواخر پاییز در آن برگزار شد ، به عنوان یک دوره استراحت. از طرف دیگر ، واقعیت این است که من می دانم ، او لیگ کلاسیک و آلیش را برگزار می کند و ما همچنین در پایان سال مانند هر دوره دیگر یک قهرمانی کشور داریم.

براتی معتقد است که مسئولان ورزشی توجهی به کشتی بانوان ندارند و در این باره گفتند: فکر می کنم کشتی زنان تمام نشده و کشتی آلیش هم کم است. گرچه وزنه برداری مجوز بیشتری از ما دارد اما بیشتر از آلیش ، قهرمان جهان مورد توجه قرار می گیرد. من واقعاً یک س haveال دارم که چرا این رشته در نظر گرفته نمی شود؟ البته خانم فرهادی زاد ، معاون وزیر ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان ، به مسابقات قهرمانی کشور آلیش آمد و قول خوبی داد. ما باید ببینیم که این وعده چگونه محقق می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا