وزنه‌برداری فقط برای آقایان نیست

وزنه‌برداری فقط برای آقایان نیست

میجیک/اصفهان یک ملی پوش وزنه برداری گفت: یکی از چالش های وزنه برداری ذهنیت و باور عموم مردم است که وزنه برداری را فقط مختص آقایان می دانند. امیدوارم این باور در سال های آینده اصلاح شود.

تیم وزنه برداری بانوان اصفهان در مسابقات کشوری بر سکوی قهرمانی ایستاد و پگاه لیاقت، پرنیان پیش بین و زهرا زارعی با 9 مدال طلا با اوزان 49، 55 و 71 کیلوگرم اصفهان شدند.

پرنیان پیش بین در گفت وگو با میجیک پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: تیم وزنه برداری استان اصفهان به دلیل حمایت های ویژه حمیدرضا فدوی رئیس هیئت و به لطف خداوند در شرایط بسیار مطلوب و خوبی قرار گرفته است. نوشین صالحی سرمربی تیم استان گفت با تشکر از زحمات و پیگیری شما و کمک مربی فاطمه سنجده ما می توانیم بهترین نتایج را برای خودمان بگیریم.

این قهرمان وزنه برداری کشور با بیان اینکه شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی تیرماه در سطح حرفه ای که در استان اصفهان برگزار شد، عنوان کرد: سطح مسابقات نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته است. می توان دید. رکورد افزایش در علاوه بر این، رکورد تصمیم گیری صحیح ورزشکاران، مربیان و داوران را بالا می برد.

وی با بیان اینکه با انتصاب سرپرست جدید وزنه برداری اصفهان از نظر کمی و کیفی بی عیب بوده است، اظهار داشت: قهرمانان زیادی تربیت شده اند تا انشاالله در سال های آینده وارد عرصه ملی شوند. اما یکی از چالش های موجود در رشته وزنه برداری ذهنیت و باور عموم مردمی است که وزنه برداری را فقط مختص آقایان می دانند. امیدوارم این باور در سال های آینده اصلاح شود.

وی در پایان با بیان اینکه حضور در مسابقات برون مرزی منوط به تصمیم کادر فنی تیم ملی و مدیر فنی و مربی ملی است، یادآور شد: تورنمنت غرب آسیا که توسط ایران برگزار می شود را پیش رو داریم و خداوند. مایلیم با تلاش خود به این رقابت برسیم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا