ورزشکار زن: ایران در ترکیب تیم آسیا قرار دارد

ورزشکار زن: ایران در ترکیب تیم آسیا قرار دارد

این مقام تیم بهمن گفت: حضور تیم سه نفره ایران در بازی های خارجی و موفقیت آنها باعث شده این خطر برای سایر تیم های آسیایی به وجود آید. .

در مصاحبه با میجیک ، گلشید امیدیان بازیکن گروه بهمن درمورد وضعیت والیبال بانوان صحبت کرد و گفت: “مسابقات ما از سال به بعد محبوب ترین شد. ما از طرف فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) مجوز بازی حجاب گرفتیم. به ما داده شد که به اولین پسر عموی ما اجازه بازی در بسیاری از اتاق های بازی داده شد ، و ما این کار را انجام دادیم. به طور کلی به چیزهای زیادی دست یافت .. علاوه بر این ، مهارتهای جدیدی تحقق یافته است که شاید قبلاً دیده نشده باشد.

وی افزود: اخیراً وب سایت FIBA ​​درباره زنان ایرانی صحبت کرد و از اینکه کمپین های ما به همین ترتیب و به طور مرتب برگزار می شود ، شگفت زده شد. این نظرسنجی روی داده های جمع آوری شده توسط اعضای دولت و خانم انجام شده است. طالین طهماسیان (رئیس کمیته رقابت زنان) در این زمینه کار بسیار خوبی انجام داد.

امیدیان به تغییر نگرش سایر کشورها به بسکتبال بانوان ایران اشاره کرد و گفت: “شاید آنها ما را قبل از حضور در مسابقات نمی شناختند اما در سالهای اخیر. در اینجا ما به کشورهای خارجی با رقابتی تر اشاره می کنیم ، گسترش سه امتیاز ما بهتر می شود. ” در نتیجه ، گروه ایرانی صریح تر بود ، تا حدی که به گروه های آسیایی هشدار دهد. تیم ملی باید حمایت بیشتری کسب کند و پنج بازیکن برتر باید به مسابقات مختلف اعزام شوند.

وی با اشاره به محدودیت های بانوان گفت: ما محدودیت های زیادی داریم ، مانند هیچ حامی ؛ شاید فقط چهار تیم حامی مالی خوبی داشته باشند. تعهد نیز کم است. امیدوارم حامیان و حامیان بیشتری در بسکتبال بانوان حضور داشته باشند زیرا این پتانسیل را دارد که حضور جدی در محل های کار ملی و بین المللی داشته باشد.

امیدیان اضافه کرد: “ضعف دیگر ما این است که ما اندکی به مسابقات اعزام می شویم و دیر در مسابقات خارجی شرکت می کنیم که این به دلیل عدم حامی مالی است.” اگر آنها بیشتر تبلیغ کنند ، تنیس زنان سریعتر پیشرفت می کنند. بازیکنان باید به دلایل مالی آرام باشند و از ورزش کردن کمتر مضطرب هستند.

این ورزشکار بهمن در مورد شانس حضور در تیم ملی سه نفره بانوان ایران در المپیک اظهار داشت: “در بسکتبال این سه آقای تلاش زیادی شده است و فکر نمی کنم غیرممکن باشد بله هرچند بازی مقابل تیمی مثل استرالیا می تواند بسیار دشوار باشد و گرفتن شماره ها نیز غیرممکن است اما هیچ چیز غیرممکن نیست. امیدوارم این اتفاق بیفتد بنابراین این یک پنجره روشن برای بیس بال خواهد بود.

امیدانیان در مورد مسابقه تمدید شده در لیگ برتر گفت: “اگر مسابقه نهایی اعلام شود ، پیروزی قانون تیم ماست زیرا ما همان تیم هستیم. بازنده نبود و ما در خانه حریف بازی نهایی را بردیم ، اما تیم گرگان سه دیدار مقدماتی خود را به فینال از دست داد. در سطح تیم و دشواری یک گروه در مقایسه با تیم های دیگر تأثیر نمی گذارد زیرا ما با هر تیم بازی کردیم.

وی افزود: اگر جلسه ای وجود داشته باشد ، باید حداقل یک ماه فرصت داشته باشیم زیرا بازی ها در زمان برنامه ریزی اوج لغو می شوند ، بنابراین آنها باید مدت زمان معقولی را به ما اختصاص دهند. ” بله ، در این شرایط ، برگزاری بازی ها یک خطر محسوب می شود. این بیماری در سرتاسر جهان رواج یافته است ، و همه نامهای مشهور تعطیل شده اند. بنابراین آنها باید تصمیم بگیرند زیرا اگر شخصی به این بیماری آلوده شود ، خانواده وی در معرض خطر است.

بازیکن تیم بهمن درمورد ماهیت تمرین خود در رویدادهای اختتامیه اظهار داشت: من تمرینات خود را در خانه انجام می دادم. البته کامل نیست ، اما من سعی می کنم تا حد امکان تمرین کنم. بعلاوه من یک سبد در خانه دارم و تیراندازی را تمرین می کنم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا