وجود بانوی کرامت در قم خیرات وبرکات بسیاری برای این دیارداشته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وجود بانوی کرامت در قم خیرات وبرکات بسیاری برای این دیارداشته است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم بعد از ظهر جمعه در کنگره بانوان تاثیرگذار قم اظهار داشت: جایگاه زن در جامعه مشخص است و اگر به آن توجه نشود اشتباه است.

امام جمعه قم گفت: رشد، ولادت و تربیت انسان یکی از مظاهر تأثیرگذاری زن در جامعه است و فرزندآوری مانند دو مسئولیت مهم حضرت مریم(س) یکی از بزرگترین کارها محسوب می شود. ) که عبارت است از عبادت خدا، حفظ حرمت معبد و ولادت پیامبر خدا.

آیت الله سعیدی اذعان داشت: استان قم در آخرالزمان از جایگاه ویژه و تأثیرگذاری برخوردار است، بنابراین وقتی مردم در آن زمان به شهر قم می روند خشت های آن ارزش طلا پیدا می کند.

یکی از اعضای شورای خبرگان رهبری گفت: حضور حضرت معصومه (س) در قم برای این کشور برکت و برکت به همراه داشته است و بانوان شهر قم نیز به واسطه وجود این حضرت مورد توجه قرار گرفته اند. قادر به تقلید از آن شیوه ها و سبک زندگی در قم حرف اول را زد

وی افزود: در قرآن نیز از زنان نام برده شده است، به عنوان مثال آسیه همسر فرعون یکی از زنان حافظ ولی خدا و مبارزه با ظلم است.

خادم معبد بانوی کرامت خاطرنشان کرد: در قرآن از حضرت آسیا (س) و حضرت مریم به عنوان الگو یاد شده است و نه تنها برای زنان از آنها عبرت بگیرید، بلکه مردان نیز باید از آنها درس بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا