واکنش نماینده مجلس به بحث اساسنامه و جادوگری در فوتبال

فوتبال

واکنش نماینده مجلس به بحث اساسنامه و جادوگری در فوتبال

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در جریان بحث اساسنامه فوتبال قرار گرفتم و این موضوع را پیگیری خواهم کرد زیرا این یک بحث ملی است.

به گزارش میجیک، زهرا شیخی درباره بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال بانوان گفت: به هر حال نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند و سرنوشت نیمی دیگر در اختیار بانوان کشور است. خوشحالم که خانم ها چشمک می زنند. طی تماسی که با این مرد عزیز داشتم، تلاش و پشتکار ایشان باعث افتخار و افتخار من بود. امیدوارم در این اردو بدرخشند. روزهایی که ما جشن می گیریم شهادت حاج قاسم است و بانوان فوتبالیست با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی و شناخت زره ایران راه شهدا را ادامه می دهند.

او یکی از زنانی را که با پسرش در اردو حضور داشت، می گوید: زنانی که دوستشان دارم، در عین حال که مسئولیت سنگین مادری و ازدواج را به دوش می کشند، ورزشکاران قهرمان و مایه مباهات ایرانی هستند. خانم فرهمند به پسرش افتخار می کند. این افراد می توانند ثابت کنند که زنان مسلمان در ابعاد مختلف می توانند سربلند باشند.

شیخی درباره موضوع حضور بانوان در ورزشگاه گفت: در یکی از مراسم هایی که باشگاه سپاهان برگزار می کرد، خانواده ها آمدند و مراسم شلوغ بود. ورود بانوان به ورزشگاه مشکلات خاص خود را دارد. در واقع می‌دانم که مراجع مختلف از طرف نمایندگان زنان در حال بررسی موضوع هستند و جناح‌های زنان هم موضوع را بررسی می‌کنند و انشاالله نتیجه را اعلام خواهند کرد.

این نماینده مجلس در خصوص افزایش بودجه ورزش و حمایت از تثبیت تاکید کرد: بحث ورزش به سلامت جامعه و جوانان نیز مربوط می شود. وزارت ورزش و جوانان در این سال ها تلاش زیادی کرده است، اما با بودجه اندک یا تمرکز روی ورزش های خاص. اگر انتظار داریم ایران به سمتی برود که جوانان را بدرخشد، باید در مورد بودجه صحبت کنیم و قول کمک به آنها را می دهیم.

وی در خصوص پایان مهلت فیفا برای اصلاح بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال در اسفندماه 1393 و احتمال تعلیق فوتبال ایران، گفت: بحث های اساسنامه را پیگیری می کنم زیرا این یک بحث ملی است. البته کمیسیون ویژه من بهداشت و درمان است و امروز در جریان موضوع قرار گرفتم اما به شخصه تلاش می کنم تا هر چه زودتر این موضوع برطرف شود.

شیخی با بیان اینکه فوتبال محدودیت هایی دارد و حتی برخی از نمایندگان مجلس نیز به این موضوع پرداخته اند، گفت: اگرچه فوتبال طرفداران بیشتری دارد و نشاط می آورد، اما منافع ملی، منافع همه ورزشکاران و ورزش دوستان و ورزش نباید معطوف به رشته خاصی باشد. ” بودن. باید مراقب قراردادهایی که تکمیل می شود و هزینه هایی که انجام می شود باشیم تا خدای نکرده حق جوانان کشور و رشته های مختلف ورزشی پایمال نشود و نادیده گرفته شود و همه در جهت خاصی متمرکز شوند. گاهی اوقات حتی منافع دولت را تهدید می کند. .

وی گفت: به نظر من آنچه اهمیت دارد تلاش و پشتکار ورزشکاران است و باعث افتخار و سربلندی مردم است و آنچه ورزشکاران مد نظر دارند پشتکار و پشتکار در طول ساعت است. همه دست اندرکاران، وزارتخانه ها و فدراسیون های مختلف باید این تلاش را برای حمایت از ورزشکاران با انگیزه قوی انجام دهند و به نظرم سایر مسائل واقعاً حاشیه ساز است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا