واکنش ندا شهسواری به پرچمداری کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴

المپیک

واکنش ندا شهسواری به پرچمداری کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴

ندا شهسواری پس از انتخاب به عنوان پرچمدار کاروان بازی های المپیک 2024 پاریس گفت: در دوران ورزشی خود افتخار بزرگی نصیبم شده و پرچمدار بودن در المپیک یکی از بهترین افتخارات و خاطرات ورزشی خواهد بود. .

به گزارش میجیک، ندا شهسویری، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران با کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس و ثبت رکورد المپیک به عنوان پرچمدار ایران در سی و سومین دوره المپیک انتخاب شد. بیشترین حضور در المپیک در بین بانوان ورزشکار ایرانی در المپیک.

شهسواری به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس انتخاب شده است؛ کاری که تاکنون هیچ ورزشکاری تنیس روی میز انجام نداده است.

شهسواری پس از انتخاب به عنوان پرچمدار ایران گفت: پرچمدار افتخار بزرگی است که نصیب من شده است و خوشحالم که از بین تمامی ورزشکاران المپیکی کشورمان که در مسابقات حضور داشتند انتخاب شدم.

وی ادامه داد: این نمایش همیشه عالی بوده است. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته پینگ پنگ ایران در المپیک پاریس باشم و با تجربه و دانش گذشته ام در مسابقات پاریس نتایج خوبی کسب کنم.

شهسواری در ادامه گفت: انتخاب شدن به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در المپیک انگیزه موفقیت و حضور پررنگ در مسابقات را افزایش می دهد. امیدوارم کاروان المپیک ایران با نام کاروان خادم الرضا در المپیک پیش رو نتایج بسیار خوبی کسب کند. همچنین پینگ پنگ ایران که با سه نماینده در این رقابت ها حضور دارد می تواند نتایجی را که شایسته فدراسیون برای کشورمان است بگیرد و امیدوارم پرچمدار برای کشورم خوب عمل کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا