واکنش مهناز ذکایی به حذف جنجالی‌اش از داربی ۱۰۳

واکنش مهناز ذکایی به حذف جنجالی‌اش از داربی ۱۰۳

واکنش داور زن بین المللی ایران به حذف نامش از داور داربی 103.

به گزارش میجیک، بر اساس اعلام روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، قرار است مهناز ذکایی، داور بین المللی فوتبال ایران به عنوان داور VAR در داربی 103 حضور یابد.

شب گذشته عکسی از این داور در دنیای مجازی منتشر شد که زمانی در ورزشگاه حامی پرسپولیس بود.

همین امر باعث شد تا فدراسیون فوتبال برای دوری از شبهه، این داور را از لیست داوران داربی 103 حذف کند و سپس سعدالله گلمرادی داور تاجیکستانی را به عنوان جانشین ذکایی تعیین کند.

در این رابطه میجیک به سراغ مهناز ذکایی رفت. ذکایی در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم کمیته داوران اجازه مصاحبه با داوران را نمی دهد، اما با توجه به اخباری که در 24 ساعت گذشته درباره من منتشر شده، لازم می دانم. آموزنده

وی با بیان اینکه عکس منتشر شده به عنوان هوادار پرسپولیس مربوط به سال 97 و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین سرخ پوشان ایران و کاشیما ژاپن است، گفت: این دیدار پس از سال ها اولین حضور یک زن در ورزشگاه آزادی بود. اگر یادتان باشد اینفانتینو هم در این بازی حضور داشت. باید بگویم بازی استقلال و پرسپولیس نیست و بانوان علاقه مند به فوتبال می خواستند از فرصت استفاده کنند و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آزادی بروند.

این داور ادامه می دهد: من هرگز به عنوان یک داور حرفه ای برای تیم در کار جانبداری نکرده ام و برایم عجیب است که پس از معرفی نام به عنوان یکی از داوران داربی چنین اتفاقی رخ داد. بنابراین، من تصور می کنم که از جامعه فوتبال می آید. در هر صورت شانس حضور در دربی را از دست دادم، اما برای هرکسی که داور است آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا