واکنش شجاعی به دعوت دخترش به تیم ملی بسکتبال: او بخاطر من حتی ضرر کرده است

واکنش شجاعی به دعوت دخترش به تیم ملی بسکتبال: او بخاطر من حتی ضرر کرده است

نایب رئیس فدراسیون بسکتبالیست های زن گفت که انتخاب مسئولیت های سرمربی تیم ملی بدون دخالت خارج از کادر فنی انجام شد.

به گزارش میجیک ، تیم ملی بسکتبال زنان ایرلند در 5 نوامبر با دسته دوم مسابقات قهرمانی آسیا روبرو است ، بنابراین آنها اکنون وارد سومین اردوی آماده سازی خود می شوند. برنده این مسابقات به دسته اول آسیا صعود می کند و تیم ملی باید شانس خود را برای کسب این عنوان امتحان کند.

فریده شجاعی در گفت وگو با میجیک ، به وضعیت تیم ملی اشاره کرد و گفت: اردوی سوم با 17 بازیکن در حال انجام است. ما می خواهیم اردوها و بازی های آموزشی با کشورهای اطراف را در نظر بگیریم که در صورت تکمیل در اوایل اکتبر برگزار می شود. مربیان کار خود را انجام می دهند و بازیکنان با قاطعیت و سختکوشی به تمرینات خود ادامه می دهند.

وی در مورد شانس صعود ایران به لیگ دسته اول آسیا گفت: دور از انتظار نیست. بازیکنان و مربیان سخت کوش تیم عربی را تماشا کرده اند و فیلم مسابقات آنها را تماشا کرده اند. ما هنوز بازی سختی داریم ، اما تیم ایران نیز خوب است. امیدوارم اولین باشیم و هشت تیم برتر آسیا را بدست آوریم.

شجاعی در مورد رایزنی با ترکیه برای بازی دوستانه با ایران گفت: “ما تقریباً به توافق رسیده ایم.” البته ممکن است نتوانیم با تیم ملی ترکیه بازی کنیم ، زیرا این تیم یکی از بهترین تیم های اروپا و بسیار قوی است. ما باید با دو یا سه تیم باشگاهی در این کشور بازی کنیم ، که تا چند روز دیگر تکمیل می شود. ما به دنبال حامیان مالی هستیم ، امیدواریم آنها پیدا شوند و ما بتوانیم این برنامه را پیاده کنیم.

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بانوان در پاسخ به این که برخی از بازیکنان پس از خروج از تیم ملی ، نظام انتخاباتی را ناعادلانه و مبتنی بر رابطه می دانند ، گفت: این حرفه همیشه وجود داشته و دارد. بحث مربی رای داد ، برخی از مردم اعتراض کردند که چرا به تیم ملی اعتماد ندارند ، اما ما فقط باید دو نفر را انتخاب کنیم ، این است که بهترین ها را برای تیم ملی به ارمغان بیاوریم. بین بازیکنان هم همینطور است. ما از 20 بازیکن برتر در اولین اردو دعوت کردیم و بهترین ها در هر مرحله انتخاب شدند. بعد از اینکه به مربیان حق انتخاب بازیکنان را دادیم ، دیگر نمی توانیم چیزی بگوییم. در نهایت ما باید 12 بازیکن را انتخاب کنیم ، سپس 5 بازیکن دیگر از زمین عبور می کنند و ما آماده اعتراض هستیم.

او گفت که برخی تصور می کنند که منشا پورحیدری (دختر فریده شجاعی) در تیم ملی وجود دارد زیرا من به عنوان نایب رئیس فدراسیون ، من در انتخاب مبدا شرکت نمی کنم. او از آمریکا انتخاب شده و به اردوی تیم ملی اضافه شده است. بسیاری از مردم درباره عسل صحبت می کنند و هیچ اطلاعی از او ندارند و او را اصلاً بازی نمی کنند.

شجاعی افزود: من و خواهرم مربی بودیم و به همین دلیل از پنج سالگی عسل از سالنی به سالن دیگر استفاده می شد. او از هشت سالگی در همه مسابقات ابتدایی ، دبیرستان ، مینی ، خرد ، خردسالان ، جوانان و بزرگسالان شرکت کرد ، یعنی تمام دوره های مورد نیاز بازیکنان را گذراند. من فکر می کنم این کارتون فقط مدال و حکم دارد که نشان می دهد او از دوران کودکی در بسکتبال فعالیت داشته است ، اما آیا کسی می گوید بسکتبال ایران کجاست؟ اوریجین پس از قهرمانی در لیگ به تیم ملی دعوت شد ، اما او شکست خورد زیرا می گفت ما بازیکنان بهتری در پست او داریم. سپس به ایالات متحده رفت و سه سال در آکادمی آمریکا بازی کرد. او الهام بخش ترین بازیکن و بازیکن شماره دو انتخاب شده در کالج کالیفرنیا بود. او بازیکن کاملی است و همه مربیان او را می خواهند.

او ادامه داد: بسیاری از مردم فکر می کنند که به دلیل امتیازهای Origin نایب رئیس فدراسیون در مادر ، اما به نظر من ، آنها از دست می دهند. سال گذشته ، مهرام او را می خواست ، او در زمان تحصیل و زندگی به ایران آمد ، اما تیم مربی خارجی آورد و او همچنین گفت که بازیکنان نظرات خود را از یونان آورده اند ، بنابراین او از عسل استفاده نکرد. بسیاری می گویند مربیان خارجی استخدام نمی شوند ، اما من فکر می کنم از آنها سوء استفاده می شود.

شجاعی اخراج بازیکنان تیم ملی را منعکس می کند و اعتراض می کند: یاسمین محمدی ، که هفته گذشته غایب بود ، باید با کسانی که در سمت خود هستند مقایسه شود. موقعیت عسل یکی است و اگر کسی بسکتبال را بداند ، احتمالاً نمی تواند منکر این شود که چرا یاسمن آن را از دست داد ، اما عسل هنوز باقی است. دو موقعیت متفاوت است و هر یک باید با بازیکنی با موقعیت یکسان مقایسه شود. به گفته مربی ، منشاء یکی از بازیکنانی است که آماده و بسیار تهاجمی است که چنین قضاوتی شود زیرا او بسکتبال را دوست دارد و همه سنین را فدای بسکتبال می کند.

وی افزود: آنها باید او را برای انجام وظیفه مانند سایر بازیکنان ملی استخدام کنند. مبدأ برای رسیدن به تیم ملی نکات زیادی را نادیده گرفت. به عنوان یک مادر ، من می خواهم او به جای آمدن به ایران و صحبت در مورد آن ، آن نکات را در نظر بگیرد. به طور کلی ، من همه چیز را مدیریت نمی کنم و مربیان خود بازیکنان را انتخاب می کنند. او همچنین با عسل رابطه مستقیم دارد و او را دعوت می کند.

در پایان ، به مسابقات قهرمانی شجاعی زیر 15 سال جهان اشاره می کند و می گوید: “این مسابقات در 5 اکتبر به میزبانی مجازی برگزار می شود.” اردوی آماده سازی تیم پس از مرحله سوم اردوی بزرگسالان آغاز می شود. علاوه بر این ، ما همچنین یک قهرمانی ملی داریم که پس از صعود بازیکنان به تیم اضافه کنیم. امیدوارم بازیکنان بتوانند نتایج خوبی بگیرند و مقام کسب کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا