واکنش سرمربی والیبال زنان به پیروزی مقابل هنگ‌کنگ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره پیروزی مقابل هنگ کنگ گفت: بازیکنان ما از سرعت حمله تیم هنگ کنگ کمی شگفت زده شدند و فکر می کنم در برخی بازی ها در توپ برگشت بیشتر اشتباه کردیم. .

به گزارش میجیک، تیم ملی والیبال بانوان ایران امروز (دوشنبه 9 خرداد) در اولین دیدار چلنجر کاپ آسیا به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

فاطمه رشیدی درباره پیروزی تیم ایران در اولین دیدار این مسابقات گفت: امروز اولین بازی ما در سالن اصلی مسابقات است اما روز گذشته هنگ کنگ در این سالن به میدان رفت. بازیکنان ما از سرعت حمله تیم هونگانگ کمی تعجب کردند و فکر می کنم در برخی بازی ها در توپ برگشت بیشتر اشتباه کردیم اما خدا را شکر پیروز شدیم. امیدوارم بتوانیم این اشتباهات را برطرف کنیم و برای بازی بعدی نتایج بهتری بگیریم.

وی افزود: ما با هدف به این مسابقات آمده ایم و همه بازیکنان تیم انگیزه کافی برای رسیدن به آن هدف را دارند.

رشیدی در خصوص دیدار با چین تایپه که فردا برگزار می شود، گفت: چین تایپه تیم بسیار خوبی است و 3 بر صفر هنگ کنگ را برد. ما بازی این تیم را داریم و آن را آنالیز کرده ایم. باید سریع آماده شویم و بازیکنان بهبود پیدا کنند.

وی افزود: چین تایپه از نظر سرعت می تواند ما را آزار دهد. این تیم در جام باشگاه های آسیا مقام چهارم را کسب کرد که نشان از رشد تیم دارد. تمام تلاش خود را می کنیم تا بازیکنان با توجه به نقاط ضعفشان برنامه ریزی مناسبی برای رویارویی با این تیم داشته باشند.

سرمربی هنگ کنگ پس از باخت مقابل ایران چه گفت؟

به گزارش میجیک، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان هنگ کنگ درباره شکست مقابل ایران گفت: آمادگی زیادی برای بازی مقابل ایران داریم. همه بازیکنان تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی نشان دادند اما این اتفاق نیفتاد. در برخی موارد بدشانس بودیم.

ککین چئون با تایید اینکه تیم ملی والیبال بانوان ایران قدرتمند است، گفت: هر دو تیم در این دیدار خوب بازی کردند اما ایران نشان داد که برای این رقابت ها آماده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا