مطالب میجیک

واکنش سرمربی به فروش سلاح دختر تیرانداز

سرمربی تیم ملی پارات از اعزام 4 تیرانداز به بازی های پارالمپیک پاریس خبر داد و گفت: حق هیچ تیراندازی برای اعزام به پارالمپیک نادیده گرفته شده است و با توجه به رکورد در تلاش هستیم تا بهترین ها را اعزام کنیم. برای این رویداد بزرگ.”

حسین امیری در گفت وگو با میجیک، با اشاره به اعزام 4 تیرانداز مرد و زن به بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: سارا جوانمردی، نسرین شاهی، رقیه شجاعی و محمدرضا میرشفیعی در ماده 10 متر هوایی به پارالمپیک پاریس اعزام شدند. تپانچه، 50 سبک، تفنگ بادی 10 متر ایستاده و 50 متر 3 موقعیت بانوان به رقابت خواهند پرداخت. این یکی از بهترین ها در رشته تیراندازی است، نسبت به دوره قبل که تنها یک مدال طلا را سارا جوانمردی کسب کرده بود، این دوره شرایط رضایت بخشی داریم و امیدواریم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی درباره برخی مسائل در خصوص انتخاب نفرات شرکت کننده در پارالمپیک پاریس گفت: از بین نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فیضه احمدی در تپانچه بادی 10 متر و کمیته ملی پارالمپیک تنها دو نفر برای پارالمپیک پاریس انتخاب می شوند. و با صلاحدید من سارا جوانمردی و نسرین شاهی به دلیل سابقه بالاتر از احمدی برای حضور در پارالمپیک انتخاب شدند. فائزه احمدی تیرانداز جوانی است و اگر برای پارالمپیک انتخاب نشد باید ورزش را بلد باشد، به این معنا نیست که تیرانداز خوبی نیست. او آینده درخشانی دارد، در حالی که کارنامه اش به نسرین شاهی و سارا جوانمردی نزدیک نیست، مجبور نیست بگوید با استوری و تفنگ فروشی مغفول مانده است و می خواهد از ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

امیری تصریح کرد: انتخاب تیراندازان اعزامی به پارالمپیک یک تصمیم مشترک است و پارالمپیک تنها تصمیم گیرنده در این زمینه نیست.

سرمربی تیم ملی تیراندازی خاطرنشان کرد: درست است که سارا جوانمردی و محمدرضا میرشفیعی در رده مختلط انتخاب شده اند، اما نسرین شاهی را نیز در 50 متر به عنوان بازیکن تعویضی خواهیم داشت تا در صورت تصادف. در روز مسابقه اتفاق می افتد، در این رویداد جایگزین خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت بانوان در این بازی های پارالمپیک گفت: در 10 متر وضعیت بانوان نسبت به 50 متر بهتر است و بهترین امید را برای کسب مدال در این ماده داریم.

امیری همچنین درباره وضعیت محمدرضا میرشفیعی برای حضور در پارالمپیک پاریس پس از عمل اضافه کرد: وی در ماده 10 متر آنلاین و 50 متر سبک در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و امید زیادی به مدال آوری او در هر دو ماده داریم.

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی درباره شرایط رقیه شجاعی برای کسب مدال در پارالمپیک پاریس گفت: به دلیل اینکه در بازی های جهانی کره عملکرد خوبی نداشت، بحث های زیادی برای اعزام او به پارالمپیک مطرح شد. و در نهایت کمیته ملی پارالمپیک تصمیم گرفت شجاعی را به عنوان حمایت به پارالمپیک اعزام کند. برای آنها آرزوی نتایج خوب در بازی دارم.

وی با اشاره به حضور روانشناسان در کنار تیم پارا تیراندازی خاطرنشان کرد: در این فصل فدراسیون پیشکسوتان و کمیته ملی پارالمپیک از پارا تیراندازی حمایت می کنند و تیراندازان از امکانات خوبی برخوردار هستند. وضعیت رضایت بخش است و مشکل خاصی وجود ندارد.

امیری در پایان یکی از مشکلات تیراندازان را نداشتن فشنگ خارجی عنوان کرد و افزود: فشنگ داریم اما به دلیل داخلی بودن کارنامه تیرانداز در تمرین مشخص نیست امیدوارم قبل از ارسال آن را داشته باشیم. تا پارالمپیک فشنگ خارجی خواهیم داشت تا رکورد داران قبل از پارالمپیک بهتر عمل کنند.» برای اعزام به پارالمپیک پاریس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا