مطالب میجیک

واکنش دپارتمان داوری به وضعیت نامناسب داوران زن

رضا سخندان گفت: با پیگیری‌های کمیته داوری و اداره داوری، تمامی مسائل زنان قاضی کشور به سرعت حل می‌شود.

به گزارش میجیک، بسیاری از مسائل داوری در فوتبال مردان وجود دارد حالا بحث خانم ها هم اضافه شده و داوران زن فوتبال ایران بحث اساسی و ساده تری دارند که دور از چشم کمیته های داوری، فدراسیون های فوتبال و سازمان های لیگ است و به آن توجه خاصی نمی شود. این موضوع باعث شد تا داوران زن فوتبال ایران صدای اعتراض خود را نسبت به وضعیت موجود بالا ببرند.

رضا سخندان، رئیس اداره داوری در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: مباحث داوری در دو بخش مرد و زن زیاد است و ما از این موضوع اطلاع داریم. در بخش زنان، یکسری مسائل ساختاری وجود داشت، از ارائه دهندگان لباس گرفته تا هزینه و نوع سفر داوران به شهرهای مختلف. ما با کمیته داوران و فدراسیون فوتبال برای حل این موضوع تلاش می کنیم و تلاش می کنیم تا این موضوع به سرعت حل شود. هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد و ما سعی می کنیم مشکل را حل کنیم.

رئیس اداره داوری درباره حل مشکل داوران زن توضیح می دهد: یک سری تیم برای اسکان بانوان او را به مجتمع های سطح پایین یا منازل شخصی بردند که ما باشگاه را متقاعد کردیم که برای داوران زن هتل فراهم کند و هیچ باشگاهی نداشت. باید مکان های دیگری را برای بانوان در نظر گرفت.همچنین فکری جدی در مورد سفر و هزینه های داور وجود دارد که به سازمان لیگ اطلاع رسانی می شود تا باشگاه ها بتوانند تماشای نمایش را برای مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: حقوق زنان نیز مانند مردان چهار برابر شده و پرداخت حقوق و مطالبات به عهده سازمان لیگ می شود که به سرعت برای رسیدگی به موضوع داوران زن اقدام خواهد کرد. ما در تلاش هستیم تا همه مسائل جامعه داوری را حل کنیم و امیدواریم که این رویداد سریعتر به پایان برسد و هیچ ناراحتی در جامعه داوری ایجاد نشود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا