مطالب عمومی

واکنش دمشق به سفر رئیس ستاد مشترک آمریکا به شرق سوریه

دولت سوریه در واکنش به سفر مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به شرق سوریه اعلام کرد که واشنگتن باید هر چه سریعتر از نقض قوانین بین المللی و حمایت از تروریست های تجزیه طلب در سوریه دست بردارد.

به گزارش میجیک، وزیر امور خارجه سوریه امروز (یکشنبه) در بیانیه ای به سفر مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به شرق سوریه پاسخ داد و گفت: دولت سوریه ضمن محکوم کردن سفر غیرقانونی این کشور رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، حاکمیت این کشور را نقض کرد.

در این بیانیه آمده است: واشنگتن باید هرچه سریعتر از نقض قوانین بین المللی و حمایت از تروریست های تجزیه طلب در سوریه دست بردارد.

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که اقدامات آمریکا اراده دولت برای مبارزه با تروریسم و ​​حفظ ثبات و امنیت داخلی این کشور را تضعیف نخواهد کرد.

روز گذشته خبرگزاری رویترز گزارش داد که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفری محرمانه به سوریه از مناطق تحت کنترل ارتش آمریکا در سوریه بازدید کرد.

دمشق بارها اعلام کرده است که نیروهای اشغالگر آمریکایی و شبه نظامیان “QSD” تحت حمایت آنها، همواره در شمال این کشور با هدف سرقت نفت سوریه غیرقانونی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا