واکنش جهانفکریان به حضور در المپیک توکیو: افتخار بزرگی است/ از خوشحالی نمی دانم چه بگویم

واکنش جهانفکریان به حضور در المپیک توکیو: افتخار بزرگی است/ از خوشحالی نمی دانم چه بگویم

وزنه بردار ایرانی گفت: این افتخار بزرگی است که من به عنوان اولین وزنه بردار ایرانی در المپیک توکیو شرکت کردم و از این المپیک خوشحالم.

پریسا جهانفكریان در گفت وگو با میجیک ، درباره حضور ویژه خود در المپیك توكیو اظهار داشت: “با توجه به اینكه مدت زیادی از آغاز وزنه برداری بانوان ایران نگذشته بود ، حضور در المپیك اتفاق بزرگی است. من از اولین ایرانی بودن بسیار خوشحالم. وزنه بردار به المپیک اعزام شد ، و ادای احترامی به بزرگ من ، به خصوص که من این سهمیه را گرفتم و نه از طریق وایلد کارت. حتی اکنون همه دست به دست هم می دهند تا بتوانم دوباره تمرین کنم و سرانجام بازی های المپیک را انجام دهم.

جهانفكریان درباره روند معالجه خود تا المپیك توضیح داد: پزشك من اعلام كرد كه با انرژی و دانش خود دستان مرا معالجه می كند. حالا ممکن است 100٪ آماده نباشم ، اما فکر می کنم اکنون می توانم 70٪ آماده باشم. خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفته است و من فیزیوتراپی را شروع می کنم و در واقع درمان من خیلی کوتاه تر خواهد شد.

این وزنه بردار ایرانی با بیان اینکه وقتی مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد از حضور در المپیک ناامید شد گفت: ناامید شدم اما ناگهان ورق به من برگشت. ابتدا قوانین فدراسیون جهانی تغییر کرد و تعداد مسابقات مقدماتی المپیک از شش مسابقه به چهار مسابقه کاهش یافت و من در چهار مسابقه شرکت کردم و شماره صلاحیتم نیز انجام شد. هنگامی که ورزشکاران ساموایی منصرف شدند ، من توانستم از طریق رده ها سهمیه کسب کنم. خیلی خوشحال بودم ، نمی دانستم چه بگویم. علاوه بر تلاش خودم ، کمک خدا نیز موثر بود و من از این المپیک بسیار خوشحالم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا