واکنش جالب توجه مقام اماراتی؛ بایدن پیروزی ضعیفی کسب کرده

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، این هفته مقامات امارات و بحرین به روزنامه اسرائیلی “Israel Hume” گفتند که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هزینه های زیادی را برای تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ هزینه کرده اند.

واکنش جالب توجه مقام اماراتی؛ بایدن پیروزی ضعیفی کسب کرده

اسرائیل هیوم در ادامه سخنان مقامات بحرینی نزدیک به ریاض و ابوظبی را اعلام کرد که کشورهای عربی با تل آویو در مورد شکست در انتخاب ترامپ و تصمیم جو بایدن ، نامزد دموکرات برای تغییر سیاست ایالات متحده در غرب آسیا توافق کردند. او ترسیده بود.

عبدالخالق عبدالله ، سیاستمدار اماراتی ، مشاور سابق ولیعهد ابوظبی ، نوشت: “اگر جو بایدن پیروز شود ، پیروزی او ضعیف ، ناچیز و نامشخص است و این حق خشم رئیس جمهور ترامپ است.” و خشمگین شوید و به دادگاه بروید (دادگاه عالی).

وقتی رسانه های صهیونیستی نوشتند كه مقامات عرب خلیج فارس از اینكه ترامپ می خواهد بار دیگر در انتخابات پیروز شود خسته شده اند ، ساعاتی پیش مقامات امارات در توئیت دیگری با توصیف آخرین نتایج انتخابات آمریكا نوشتند كه بایدن بسیار به خط پایان نزدیک بود اما هنوز به آن نرسیده است. ترامپ از خط پایان فاصله دارد و دوست ندارد اعتراف کند که شکست خورده است.

عبدالله همچنین در مصاحبه با روسیه امروز گفت که می خواهد دونالد ترامپ در انتخابات کنونی پیروز شود و دلیل آن را توضیح دهد.

رئیس جمهور ایالات متحده دیروز (چهارشنبه) ضمن شمارش آرا still همچنان فعال ، در سخنان خود تأکید کرد که در انتخابات پیروز شده و نتیجه دیگر تقلب در انتخابات است و در صورت لزوم ، پرونده را به دیوان عالی کشور می کشاند (جزئیات بیشتر).

آخرین پیام / چیز


دکمه بازگشت به بالا