واشنگتن‌پست: ترامپ بیش از 20 هزار ادعای غلط یا گمراه‌کننده داشته است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، واشنگتن پست بیش از 20 هزار ادعای دروغین یا گمراه کننده را در تحلیلی که توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نوشت ، انجام داده است.

در هیچ زمان 827 روز ، ترامپ می تواند سابقه بیش از 10،000 تصور غلط یا ادعای دروغین را که طبق داده های یکی از شرکت های تابعه آن ، یعنی “بررسی کننده” ، تکمیل کند. ادعا کرد

واشنگتن پست گزارش داد ، اما در 9 ژوئیه ، 440 روز بعد ، ترامپ 20،000 از این ادعاها را کنار گذاشت و در 14 ماه تا آن تاریخ ، وی روزانه 23 ادعای دروغ داشته است. این آمار شامل حوادث منتهی به استیضاح استیضاح ، اظهار نظر در مورد بیماری کووید 19 و اظهار نظر درباره اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید است.


جلسه استیضاح ترامپ در 18 دسامبر 2019 (دسامبر 1998)

واشنگتن پست همچنین نوشت که ویروس Corona انواع جدیدی از ترامپ را اعلام کرده است. دروغ در این باره مربوط به هزار پرونده است که فراتر از مطالبات پرداخت مالیات است. بیش از 1200 مورد اتهام دروغین و گمراه کننده توسط رئیس جمهور آمریکا در خصوص استیضاح و حوادث مرتبط وجود دارد.

هنگامی که واشنگتن حقیقت بررسی در 100 روز از زمان ریاست جمهوری ترامپ این پروژه را آغاز کرد ، این ایده که ادعاهای ترامپ در آینده بیش از 20،000 نفر باشد ، در ابتدا پوچ به نظر می رسید. ترامپ در 100 روز نخست ریاست جمهوری خود ، فقط پنج ادعای دروغین را مطرح کرد.

پس از اینکه ترامپ رکورد 10،000 ادعای دروغین را به پایان رساند ، مصاحبه ای با فاکس نیوز به او کمک کرد تا رکورد 20،000 ادعای دروغین را بشکند.

از تاریخ 9 ژوئیه امسال ، ادعاهای گمراه کننده یا گیج کننده ترامپ در 2026 در روزهای 1،267 روز بوده است.


ترامپ در جلسه نمایندگان استیضاح در مجلس نمایندگان ایالات متحده سخنرانی کرد

روزنامه های آمریکایی همچنان به تحلیل این موضوع می پردازند ، تاکنون رئیس جمهور ترامپ ، بیشترین ادعا وی افزود: اقتصاد ایالات متحده اکنون بهترین اقتصاد تاریخ است. او ابتدا این ادعا را که دو بار نیز تکرار شد ، در ژوئن سال 2018 مطرح کرد و مورد توجه قرار گرفت. در حالی که وی زمانی ادعا می کرد که بهترین اقتصاد تاریخ آمریکا است ، اما اکنون اغلب به او یادآوری می شود که به بهترین اقتصاد در تاریخ جهان دست یافته است.

واشنگتن پست نوشت ، اما این ادعا نادرست است. رئیس جمهور زمانی به وضعیت اقتصادی کشور افتخار می کرد ، اما وقتی به کتاب های تاریخ نگاه کرد ، این یک مشکل بود. حتی قبل از تمایز coronavirus در ایالات متحده ، اقتصاد ایالات متحده هیچ تفاوتی با آیزنهاور ، جانسون یا کلینتون نداشت. اقتصاد ایالات متحده به دلیل جنگ تجاری که توسط ترامپ در جریان است ، در آشفتگی است.

ادعای دوم ترامپ که 261 بار تکرار کرده است ، می گوید دیوار مرزی بین مکزیک و ایالات متحده در دست ساخت است. کنگره بودجه سد بتونی مورد انتظار را روی دیوار رد می کند. بنابراین در این پروژه موانع کوچکتر و قدیمی تر و نرده های فلزی جایگزین شده است.


مرز بین مکزیک و ایالات متحده است

واشنگتن پست گزارش می دهد که نرده های آهنی به راحتی آسیب می بینند و قاچاقچیان با اره بریده می شوند. در همین حال ، ترامپ ادعا می کند عبور از مرز غیرممکن نیست.

با این حال ، این پروژه همچنین میلیاردها دلار از بودجه ارتش آمریكا را به یكی از بزرگترین پروژه های زیرساختی در تاریخ ایالات متحده بدست آورد.

برای این پروژه زمین های خصوصی توقیف شد و مسیرهای پیاده روی از حیات وحش و اماکن فرهنگی آمریکا قطع شد.


ترامپ از دیوار مرزی بین مکزیک و ایالات متحده در ایالت جنوبی آریزونا بازدید می کند

واشنگتن پست همچنین نوشت كه ترامپ 210 بار رد كرد كه بیشترین كاهش مالیات در تاریخ ایالات متحده و حتی فراتر از آن را داشته است. او حتی قبل از این ادعا ، قول داده بود كه از زمان رییس جمهور رونالد ریگان ریون بزرگترین افت تاریخ ایالات متحده را داشته باشد. دولت ریگان 2.9 درصد از تولید ناخالص داخلی آمریكا را به خود اختصاص داده است ، اما ترامپ چیزی نگفت.


ترامپ در تبلیغات در تولسا

رئیس جمهور حتی گفت که کاهش مالیات فقط 0.9 درصد از تولید ناخالص داخلی ، هشتمین بالاترین نرخ مالیات در ایالات متحده در 100 سال تنظیم می شود.

واشنگتن پست نتیجه می گیرد که ترامپ ناامید شده است تا ادعاهای دروغین منعکس شده در پایگاه داده Fact Checker را بازیابی کند. بانک اطلاعاتی این بانک حدود 500 ادعای مشابه ترامپ را ضبط می کند ، که حداقل سه بار تکرار شدند.

این مجموعه همچنین سه یا چهار اتهام دروغین توسط ترامپ را نقل می کند که وی حداقل 20 بار تکرار کرده است.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا