اقتصادی

واتس‌اپ راه سریع‌تری برای انتقال چت در دستگاه‌ها معرفی کرد

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا پلتفرم (شرکت مادر واتس اپ) از ویژگی جدیدی رونمایی کرد که به کاربران امکان می دهد چت های واتس اپ را بین دستگاه ها بدون نیاز به آپلود آنها در فضای ابری جابجا کنند.

به گزارش میجیک، به نقل از Indian Express، اکنون می توانید به جای پشتیبان گیری و بازیابی مکالمات از طریق گوگل درایو، یک کد QR را در گوشی خود اسکن کرده و مستقیماً به گوشی دیگری با همان سیستم عامل انتقال دهید. شروع به کار. در واقع این ویژگی به این معنی است که کاربران می توانند مکالمات را بدون خروج از هر دو دستگاه و بدون ترک واتس اپ انتقال دهند.

متا اعلام کرد که این روش علاوه بر خصوصی بودن بیشتر از سرویس های ابری، به ویژه در ارسال فایل های رسانه ای حجیم، سریعتر نیز می باشد. روش جدید شامل تاریخچه چت و رسانه است و تضمین می کند که هیچ داده ای در فرآیند انتقال از بین نمی رود. داده ها در طول این فرآیند به طور کامل رمزگذاری می شوند.

واتس اپ راه سریع تری را برای انتقال چت بین دستگاه ها معرفی می کند

چگونه از روش جدید انتقال چت مستقیم واتس اپ استفاده کنیم؟

ابتدا باید هر دو دستگاه را داشته باشید، به Wi-Fi متصل شده و موقعیت مکانی را فعال کنید. سپس در تلفن قدیمی خود به تنظیمات، چت و انتقال چت بروید و کد QR را اسکن کنید. فرآیند انتقال بلافاصله شروع می شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا