مطالب میجیک

هیچ جامعه‌ای بدون امربه معروف و نهی از منکر نمی‌تواند استوار باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مینا بیابانی شامگاه چهارشنبه در نشستی که با فعالان حوزه زنان و خانواده استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: با شرایط کنونی با هجمه بسیار شدیدی علیه زنان و خانواده ها مواجه هستیم.

وی گفت: استان زنجان یکی از استان هایی است که به یکباره به موضوع حجاب و عفاف بانوان می پردازد.

بیابانی تاکید کرد: متاسفانه نتوانستیم قسمت بانوان و دختران را تبلیغ کنیم و در صورت رعایت صحیح این آگاهی به دختران و جوانان داده می شود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر بر ما واجب است و شاید عقل درستی نداریم، هیچ جامعه ای بدون ایجاد امر به معروف و نهی از منکر نمی تواند ایستادگی کند و این امانت و تکلیف خداوند است. ما داریم.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: اگر اطلاع درستی از خوب و بد وجود داشته باشد، بهتر است بتوانیم آگاهی را گسترش دهیم، زیرا این افراد به واسطه لطف او به راحتی ارتباط برقرار می کنند و معاشرت می کنند. خدا در دسترس آنهاست، اما ما این تصور را ایجاد نمی کنیم.

بیابانی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ غفلت زیادی کرده ایم، افزود: با این حال مخاطبان فعلی ما افرادی هستند که از زمانی که چشمان خود را به این دنیا باز کرده اند با فناوری ارتباط تنگاتنگی دارند، بنابراین این فضا نیاز به کنترل و مدیریت دارد.

وی گفت: خانواده مهمترین واحد اجتماعی است که می تواند سعادت و بدبختی یک جامعه را رقم بزند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور: خانواده از نظر اجتماعی و فرهنگی در بالاترین سطح قرار دارد. جامعه تمایل به رشد دارد و همچنین می تواند منجر به نابودی شود.

بیابانی هشدار داد: برای ارتقای پایداری و استحکام خانواده به شکلی که مناسب جامعه مسلمانان باشد، باید آسیب ها را به دقت بررسی کنیم تا خانواده متعادلی داشته باشیم.

وی گفت: دستگاه ها و نهادهای مختلف در این گونه اقدامات دخالت دارند و همه ما مسئولیت داریم و باید در این شرایط با هم و هماهنگ کار خود را انجام دهیم.

که مسئول بسیج جامعه زنان کشور است و متأسفانه اشاره می کند آلون-الون برای عادی سازی چنین مشکلاتی همجنس گرایی میرویم اضافه کرد: بی روحی دختر و زن در جامعه و انحطاط جامعه مهم است و اگر در دایره اخلاق و خارج از آن اتفاق بیفتد دیگر خانواده فضا و احترامی ندارد.

بیابانی افزود: جامعه ای که خانواده و آبروی خود را از دست بدهد آسیب می بیند.

دکمه بازگشت به بالا