هویت واقعی زن مسلمان همواره موجب پیشرفت جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هویت واقعی زن مسلمان همواره موجب پیشرفت جامعه است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد کرمی شامگاه پنجشنبه در اولین کنگره استانی زنان تأثیرگذار افزود: زنان با شهامت و شجاعت در کنار مردان برای اجرای اسلام با امید به آینده ایستاده اند.

وی ادامه داد: هدف از انقلاب اسلامی پیاده سازی اسلام در جامعه است و این امر را ادامه نهضت ائمه معصومین (علیهم السلام) می دانند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران قیام کرد چرا که این انقلاب حرکتی بزرگ علیه استکبار است.

وی با بیان اینکه باید با تلاش خستگی ناپذیر و اراده قوی در میدان باشیم و در مسیر انقلاب پیش برویم، خاطرنشان کرد: زنان در دوران انقلاب اسلامی با شور و شوق از خانواده خود حمایت کردند.

کرمی بیان کرد: از نظر روحی زنان پیشرفت زیادی کرده اند، بنابراین انتظار داریم; این رشد معنوی تأثیر زیادی در جامعه و خانواده دارد.

وی با تاکید بر اینکه مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند، تصریح کرد: بالاتر از اسلام همواره زنانی را می بینیم که با این ایستادگی ها به پا خاستند و تمدن ساز می شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز دشمن به هر طریقی می خواهد با ایجاد یأس قدرت خانواده را از بین ببرد و تنها راه غلبه بر توطئه انجام امر الهی است.

وی تاکید کرد: خانواده متصل به خدا قوی است. گفت: اگر در راه خدا بایستیم و امر الهی را انجام دهیم، حتماً به موفقیت بزرگی دست خواهیم یافت.

کرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران قوی ترین بنیان نظری را در جهان دارد و این انقلاب به زنان هویت اصیل زن مسلمان داد و این هویت همواره موجب پیشرفت جامعه می شود.

وی گفت: وقتی آنلاین مادری در خانواده باشد فرزندان تحت تاثیر محبت های کاذب قرار نمی گیرند و این محبت باعث رشد و شکوفایی خانواده می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به بانوان حاضر در این همایش گفت: غربی ها در صدد هجوم به قدرت خانواده هستند پس باید برای داشتن فرزندان انقلابی و متدین تلاش کنید.

فرمود: از ظرفیت معنوی خود برای رشد و آگاهی و بصیرت و درایت برای خود و خانواده استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا