مطالب میجیک

هنر یکی از بهترین راه های انتقال فرهنگ است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی محمدی در کنفرانس خبری کنگره ششم بین بین المللی شعر خودگذشتگی و زنان عاشورایی هنر و هنر را یکی از بهترین راه های انتقال فرهنگ می دانند و تأکید می کنند: انتقال فرهنگ هنری بسیار م effectiveثر است و در بین انواع هنرها ، شعر از دیرباز بسیار مثر بوده است.

او از آخرین کارنامه شعری خود یاد می کند خط فارس می گوید: معتقدم اگر رویدادی در زمینه شعر اتفاق می افتد ، باید توسط شیراز و فارس برگزار شود ، زیرا شیراز شعر علم و ادبیات و مهد حافظ و زندگی سعدی در زمینه شعر است. وادب او هیچ دوستی ندارد.

نماینده فرهنگی بنیاد شهید فارس که تاکید کرد این کنگره چندین سال در تهران برگزار شد ، ادامه داد: امسال برای اولین بار این کنگره در سطح بین سطحی برگزار شد. بین المللی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کنگره با همکاری سایر نهادهای فرهنگی برگزار می شود ، گفت: انتظار می رود از امروز که فراخوان اعلام می شود تا آخرین هفته ژانویه که کنگره به پایان می رسد ، شهروندان رسانه ها و دستگاه های اجرایی و همه که به طور م canثر می تواند این برنامه را ایجاد کند ، به نظر می رسد که این برنامه ارزشمند را می توان به بهترین شکل ممکن برگزار کرد.

وی در مورد مراسم اختتامیه توضیح داد: “اگر شیوع بیماری بیماری کرونا قلب در ماه ژانویه کنترل شود و احتمالاً بلافاصله جلسه ای برگزار شود ، مراسم اختتامیه این کنگره به طور جداگانه برگزار می شود ، اما اگر شیوع بیماری کرونا قلب اجازه ندهد برنامه را می توان به طور مستقیم یا غیر مستقیم برگزار کرد. مجازی یا کاملاً مجازی.

محمدی تأکید می کند: کسانی که می خواهند آثار خود را ارسال کنند می توانند از طریق وب سایت “نوید شاهد” ثبت نام کنند.

دکمه بازگشت به بالا